Syötkö koskaan yöllä?
Haaveilen välillä syöväni jääkaapsta sillivoileipää tai esim. makeaa hedelmäkakkua, mutta enhän minä koskaan herää niin nälkäisenä, että jaksain raahata itseni läpi pimeyden niiden ääreen hirveät viisi metriä...
Kommentit (15)
En herää unestani syömään.
Jos tulen myöhään kotiin jostakin, saatan joskus syödä vähän ennen nukkumaan menemistä.
Jos valvon pitkään, niin voin syödä iltapalan yöaikaan, mutta en herää yöllä syömään.
Syön usein juuri ennen nukkumaanmenoa jotain, ja koska käyn nukkumaan klo 1-2 aikoihin, se on yösyömistä. Syön esim. jogurttia tai mysliä.
Kesken nukkumisen en herää syömään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En syö, syön iltapalaa 8-9 välillä jos tekee mieli jotain, yleensä teetä ja sämpylä
Jos satun heräämään aamuyöllä keitän kahvit ja syön voileipää.
Nuorempana, kun tultiin kännissä kotiin niin syötiin aina yöllä jotain leipää tai paistettiin kananmunia. Keittiö oli sen näköinenkin sitten...
Syön joskus. Kärsin unettomuudesta, joten tuleehan se valvoessa joskus mieleen syödä.
Mutta en koskaan kyllä niin että heräisin, nousisin syömään, ja menisin takaisin nukkumaan. Kyllä se on niin etten ole nukkunut, tai jos olen herännyt niin olen jo pyörinyt tunnin tai pari ja todennut ettei se uni enää tule, joten sama nousta.
Syön iltapalan n. 23-00. En herää syömään.
En voi tietää kun nukun silloin. Ehkä syön, ehkä en.
Llihapulllia voi syödä kyllmänä ja niihin jää koukkuuun.
En mä koskaan ole syönyt niitä kylmänä... paitsi itsetehtyjä. Joskus pahimpaan pikkunälkään mikrossa lämmittänyt ja sitten töräyttänyt ketsuppia ja hieman chiliä lautaselle ja vot. toimii.
Mä nukun öisin 💤🛌 en todellakaan syö
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun öisin 💤🛌 en todellakaan syö
Niin, mut ans kattoo, kun vanhenet ja unenlahjat vähenee, voi olla että alkaa ruoankuvia näkyä lampaiden laskemisen välissä. Siitä on enää lyhyt matka jääkaapin ovennarahdukseen.
Jos valvon pitkään, niin voin syödä iltapalan yöaikaan, mutta en herää yöllä syömään.