I feel so alone on a friday night - mitä muut teette tänään?
Mitä te meinaatte tehdä tänään illalla? Minua masentaa tämä yksinäisyys. Taas on viikko etätöitä takana. Käyn kohta kävelyllä ja kaupassa, sitten meinaan vain oleilla kotona kuunnellen musiikkia ja maalaillen. Yritän olla avaamatta viinipulloa pelkän yksinäisyyden tunteen vuoksi.
N27
Kommentit (15)
Nautin yksinäisyydestä. Käyn ehkä hiihtämässä ja kaupassa hakemasa jotain herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Istun tk:ssa odottamassa vuoroa rytmihäiriöiden takia.
Miten kävi?
Käyn kävelyllä, teen ruokaa, juon viiniä, selaan nettiä, katson sarjaa/luen kirjaa...sama kuin kaikki muutkin päivät6
Juon viiniä olohuoneen lattialla istuen ja katselen telkkaria. Mietin miestä ketä en koskaan voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä käyn, sen jälkeen kotiin mökötämään. Yksin.
M41
Miks yksin :(
Kävin kirjastossa, olen viestitellyt siskon ja ystävän kanssa ja lueskellut kaikkea mahdollista netistä, mutta pääosin roikkunut tällä palstalla. Kohta syön ja katson samalla Alastomat selviytyjät ja Cmorelta täydellisiä kotirouvia, Dallas ja New Jersey uudet jaksot. Onneksi kissa nukkuu, saan ehkä syödä rauhassa.
Mä ajattelin luovuttaa. Olen helvetin köyhä ja vihdoin kun olisin voinut ostaa kolmanteen ikkunaan ikeasta verhot, olin siis suunnittellut pistäväni olohuoneen ikkunoihin samanlaiset mistä pidän, mitä on jo kahteen ikkunaan, ei niitä enää myydä. Pitäiskö nyt ostaa kolmet verhot?! Mä en kestä enää 😪😪
Mietin katonko jotain Netflixistä. Olin laittanut telkkariin muistutuksen Sohvaperunoista, mutta kuten aina tuo pelaava mies (telkkari on pelitietokoneen näyttö) käski mua vaan laittaa sen ilmoituksen pois häiritsemästä kun se tuli ja jatkoi pelaamista välittämättä siitä, että olisin halunnut katsoa jotain.
Välillä näinä hetkinä fantasioin oman kämpän hankinnasta. Nuo koneet ja vehkeet ja telkkari kun ovat minun niin saisi sitten tuijottaa seiniä eikä enää ilmoitukset haittaisi.
Hieron kulmakarvaa, päätä särkee ja siinä kulmakarvan kohdalla on jokin rutiseva herkkä kohta.
Päänsärky ei lähtenyt vaikka kävin lenkillä ja otin kipulääkettä.
Tässä tuskaisena palstailen kun ei viitsis vielä nukkumaankaan mennä.
Lähen kohta pikkuveljen luo pelaa lautapelejä. Illalla sit mesoon Twitteris ja Redditis. :)