Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka kokevat kuukautisten aikana kaikki miehet aggressiivisiksi, vaarallisiksi ja uhkaaviksi?

Vierailija
26.03.2021 |

Itse yrittänyt monta kertaa seurustella eri miehien kanssa ja aina alkuun he ovat olleet todella mukavia, huomaavaisia ja herkkiä, mutta sitten kun minulla alkaa kuukautiset niin nämä miehet muuttuvat täysin luonteensa vastakohdiksi ja suhde päättyy sitten siihen kun miehet paljastuvat törpöiksi ja ääliöiksi. Esim. huudetaan ilman syytä, suivaannutaan, valitetaan jatkuvasti, tiuskitaan, väitetään vastaan ja kiukutellaan kuin lapsi joka ei vielä osaa säädellä tunteitaan ja pitää hermonsa kurissa. Muita naisia joilla sama ongelma miesten kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psykoosissa. Mene hoitoon.

Vierailija
2/7 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kokea muutenkin. Elämme patriarkaalisessa yhteiskunnassa jossa naisiin ja muunsukupuolisiin kohdistetaan aivan järkyttävää sortoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko sun hommata lääkitys itsellesi? 

Vierailija
4/7 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko sun hommata lääkitys itsellesi? 

Ap on kansanedustaja ainesta, ei kun vain paperit postiin ja eduskuntapaikkaa hakemaan.

Vierailija
5/7 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olla lähihoitaja kun kuukautisten aikana tulee aina miehen nähdessä juokse ja pakene -reaktio.

Vierailija
6/7 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tää ole provo. Miesprovokaattori joka ajaa tässä takaa sitä, että nainen itse muuttuu kuukautisten aikana ärtsyksi mutta luulee, että miehet muuttuu silloin. 

Vierailija
7/7 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt, että onko siinä joku tarkoitus, että aina kun on pms pahimmillaan, myöskin elämässä sattuu jokin tavallista pahempi kriisi. Joka selviää hyvin sit kun pms päättyy.