Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravut ja raskaus??

12.08.2006 |

Meillä on tulossa rapujuhlat parin viikon kuluttua ja mietin nyt että uskallanko syödä niitä? Eikö ravut ole kiellettyjen ruoka-aineiden listalla, vai muistanko väärin?? Pidän ravuista tosi paljon ja syön niitä mielelläni, mutta vauvan takia voin olla syömättä niitä. Mitäs te fiksummat sanotte???

Kiitos etukäteen!

rv 25+2

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen molempien raskauksieni aikana nauttinut rapuja ihan hyvällä omallatunnolla. Esikoisella raskausviikkoja oli kasassa reilut 36 ja kuopuksen kohdalla rv 17-19. Saksiniekat kun ovat kuitenkin niin harvinaista herkkua, niin surkuhan olisi niistä kieltäytyä! ;o) Itse asiassa ei tullut silloin mieleenkään, etteikö rapuja saisi syödä... Keitettyhän nuo otukset ovat ennen suuhun laittamista.

Eli oikeaa suositusta en tiedä, mutta meillä ei ravuista ainakaan haittaa ollut. Tytöt molemmat olleet ihan priimakuntoisia, mitä nyt esikoinen aloitti ryömimisen taaksepäin... Lieneekö ravuilla ollut sitten vaikutusta... ;o)

Makoisia herkkuhetkiä!

Vierailija
2/3 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuja saa syödä, oli ihan erikseen mainittu neuvolasta saamassani lapussa ruoka-aineista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ei muuta kuin rapuja popsimaan, kun snapseista pitää kieltäytyä... :)