Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen altistunut korona virukseen (ei kotia)

Vierailija
26.03.2021 |

Sain juuri tietää, että ystäväni on altistunut koronavirukselle, sillä hänen luonaan kylässä on ollut henkilö, jolla on todettu positiivinen korona testin tulos. Minä olen ollut ystäväni luona eilen ja toissapäivänä . Ystäväni asuu asuntolassa ja on määrätty eristykseen. Tämähän tarkoittaa sitä, että nyt myös minä olen altistunut koronavirukselle. Olen asunnoton. Mitä tehdä? :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet asunnoton, missä siis vietät päiväsi ja yösi?

Vierailija
2/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan jo sairastanut koronan ajat sitten, kyllähän sitä altistusta tulee jatkuvasti niissä tiloissa joissa ihmisiä on paljon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä mitään kodittomien majoitusta etsi sellaisesta edes yö paikka itsellesi. Et ole altistunut ellei sillä kaverilla ole koronaa myös, eli odotat koska hän saa tuloksen testeistä.

Vierailija
4/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita. Altistuneelle altistunut ei ole altistunut. Jos ystäväsi sairastuu pian, sitten vasta olet altistunut. Mutta ihan hyvän pointin nostat esiin eli miten toimii asunnottomien karanteeni.

Vierailija
5/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän yöni milloin missäkin, yleensä olen jonkun ystävän luona aina pari yötä kerrallaan. Ongelma on, että mihin voin mennä esim. ensi yöksi, etten altista muita.

-Ap

Vierailija
6/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Missään ei ole ohjeita miten asunnottomien karanteeni / eristys toimii. Ei kai mitenkään, eli jatka elämääsi normaalilla tavalla.

Vierailija
7/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. En osaa neuvoa, mutta on tämä kamalaa, että Suomessa on vielä nykyäänkin paljon asunnottomia. T. Ammattivalittaja

Vierailija
8/8 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sosiaalipäivystyksen ja kysy ohjeita