Osinkokevät :)
Kohta se alkaa... Osinkokevät. Aloitin osakesijoittamisen vuosi sitten ennen koronaa. Viime vuoden osingot oli 726 euroa (osasta maksettu verot). Tänä vuonna tulossa noin 1700 e. Ihan kiitettävä nousu vuodessa. En nosta osinkoja, vaan sijoitan takaisin, jotta vuoden päästä taas enemmän...
Itsellä muutama kasvuyritys, jotka ei osinkoja maksa. Pääpaino osinkoja maksavissa.
Miten teillä?
Kommentit (5)
Itsekin olen vuoden aikana yrittänyt sijoittaa osinkoa hyvin tuottaviin! Ja raha uudelleensijoitukseen, niin vuoden päästä on taas paremmat tulot. Milloinkohan osinkoja malttaisi ihan tuhlatakin :D
Mitkä teillä on salkun parhaita osingonmaksajia?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen vuoden aikana yrittänyt sijoittaa osinkoa hyvin tuottaviin! Ja raha uudelleensijoitukseen, niin vuoden päästä on taas paremmat tulot. Milloinkohan osinkoja malttaisi ihan tuhlatakin :D
Mitkä teillä on salkun parhaita osingonmaksajia?
Itsellä ihan klassisesti Fortum. Citicon on myös hyvä hintaansa nähden ja maksaa 4 krt/vuodessa. Muutama usalainen, ne tosin siinä mielessä huonoja, kun verot lähtee heti....
Entä muilla?
ap
Itselläni Orion, Kesko, UPM ja Fortum.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni Orion, Kesko, UPM ja Fortum.
Mulla myös Orionia ja UPMää, mutta niitä niin vähän, ettei paljoa kannata vielä tänä vuonna hehkuttaa (noin 100 e yhteensä).... Ehkä jatkossa....
ap
Käsiäni hieroskelen täällä. Tiedossa hieno kevät!