Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osinkokevät :)

Vierailija
26.03.2021 |

Kohta se alkaa... Osinkokevät. Aloitin osakesijoittamisen vuosi sitten ennen koronaa. Viime vuoden osingot oli 726 euroa (osasta maksettu verot). Tänä vuonna tulossa noin 1700 e. Ihan kiitettävä nousu vuodessa. En nosta osinkoja, vaan sijoitan takaisin, jotta vuoden päästä taas enemmän...
Itsellä muutama kasvuyritys, jotka ei osinkoja maksa. Pääpaino osinkoja maksavissa.
Miten teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiäni hieroskelen täällä. Tiedossa hieno kevät!

Vierailija
2/5 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vuoden aikana yrittänyt sijoittaa osinkoa hyvin tuottaviin! Ja raha uudelleensijoitukseen, niin vuoden päästä on taas paremmat tulot. Milloinkohan osinkoja malttaisi ihan tuhlatakin :D

Mitkä teillä on salkun parhaita osingonmaksajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen vuoden aikana yrittänyt sijoittaa osinkoa hyvin tuottaviin! Ja raha uudelleensijoitukseen, niin vuoden päästä on taas paremmat tulot. Milloinkohan osinkoja malttaisi ihan tuhlatakin :D

Mitkä teillä on salkun parhaita osingonmaksajia?

Itsellä ihan klassisesti Fortum. Citicon on myös hyvä hintaansa nähden ja maksaa 4 krt/vuodessa. Muutama usalainen, ne tosin siinä mielessä huonoja, kun verot lähtee heti.... 

Entä muilla?

ap

Vierailija
4/5 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Orion, Kesko, UPM ja Fortum.

Vierailija
5/5 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni Orion, Kesko, UPM ja Fortum.

Mulla myös Orionia ja UPMää, mutta niitä niin vähän, ettei paljoa kannata vielä tänä vuonna hehkuttaa (noin 100 e yhteensä).... Ehkä jatkossa.... 

ap