Puolison hörhöily
Puolisoni on puheidensa mukaan nähnyt ihmisten ympärillä auroja, lisäksi hän kertomansa mukaan kokee energiahoidoissa yliluonnollisia kokemuksia, jossa jokin raaja alkaa liikkumaan itsestään.
Puolisoni on myös rokotekriittinen, ei luota länsimaiseen terveydenhoitoon (korvaaa niitä uskomushoidoilla, eteerisillä öljyillä ja homeopatialla) ja pitää koronaakin salaliittona.
Minua pelottaa, että hän juurruttaa näitä vahingollisia uskomuksia myös lapseemme.
Ilmaisin keskusteluissamme huoleni, että olen huolissani hänen (mielen)terveydestään, jolloin hän alkoi uhkailemaan erolla ja sillä, että en anna hänen olla sellainen kuin hän itse haluaa olla.
Onko muita kohtalotovereita ja miten tällaisen kanssa voi elää? Onko esim perheen sisäinen lastensuojeluilmoitus tarpeellinen tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (2)
Ota ero, lapset eivät mene rikki siitä mihin puoliso uskoo, mutta teidän suhde kärsii jos ette voi täysin hyväksyä toisianne.
Suosittelen menemään puolisosi kanssa vaikka minäolen -messuille kun sellaisen aika taas koittaa. Voisit yllättyä positiivisesti!