Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tosi huono olo ku lääkkeitä ei saakaan enää

Vierailija
26.03.2021 |

Ihan seinää pitää lopettaa kolmiolääke. Ei uusita reseptiä ja ei oo enää yhtään jäljellä et olis voinu asteittain lopettaa. Varottamatta terveyskeskus päätti olla uusimatta ilman perusteluja vaikka tarvitsisin lääkkeen. Ilman sitä nää kivut on hirveitä.

No saa nähdä tarviiko lähtee akuuttiin tää olo on ihan hirvee ei näitä sais lopettaa seinään. Tosi vaarallistakin ku oon lukenu ne ohjeet.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne ja kysyin mikä syy etten saa koska tarvitsen ne, no ei ollut mitään syytä muuten vaan ei uusita :)

Vierailija
2/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lähinnä kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk toimi väärin. Koita saada edes puhelinaika lääkärille. Tsemppiä.

Vierailija
4/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen jos kivut ovat kovat..

Vierailija
5/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästyny tän tuppukylän toimintaan, mulla lähtee viel henki ku terveyskeskuskin alkaa temppuilemaan . Huoh

Vierailija
6/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä ihansama perun kaikki ajat tonne mätään laitokseen en mee sinne ikinä enää.

Vierailija
7/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sitten heti vähentämään lääkitystä asteittain, ettei lopu kuin seinään tuo.

Vierailija
8/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala sitten heti vähentämään lääkitystä asteittain, ettei lopu kuin seinään tuo.

Sori, luin uudelleen aloituksen!

Vierailija
9/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun kannattaisi tilata aika vastaanotolle ja kertoa, että kipusi ovat niin kovat, ettet pärjää ilman lääkettä. Antakoot sitten jotain muuta kuin kolmiolääkettä, jos se heidän mielestään on niin mahdoton vaihtoehto. 

Älä nyt anna periksi. Tsemppiä. 

Vierailija
10/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä ihansama perun kaikki ajat tonne mätään laitokseen en mee sinne ikinä enää.

kiitos. sitä me täällä haluttiinkin. meillä on täällä ihan todellisiakin avuntarvitsijoita.

Vierailija
11/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana kiusaan takasin ku ei voida edes lääkkeitä antaa mitä tarvii. Ovat varmaan tyytyväisiä ku sai taas kiusattua siel mätä keskuksessa. Viimesessä toimenpiteessä ei annettu tai otettu yhtään huomioon et pelkään, ei oo koskaan näin huonoa palvelua ollu muualla.

Vierailija
12/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke? Kokeile yksityyistä lääkäriasemaa,ihan etälääkäri voi uusia, maksaa noin 30 e, mutta ainankin reseptin saa uusittua.

Vierailija
13/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun kannattaisi tilata aika vastaanotolle ja kertoa, että kipusi ovat niin kovat, ettet pärjää ilman lääkettä. Antakoot sitten jotain muuta kuin kolmiolääkettä, jos se heidän mielestään on niin mahdoton vaihtoehto. 

Koitapa ite tulla hermovaurio kanssa toimeen panadolilla. Ei niitä prkleen lääkkeitä vaihdeta tai lopeteta tosta vaan , ollu jo pari vuotta käytössä ja todettu toimivaksi mutta ei ei uusita eikä edes kirjoteta syytä miks ei. Idiootit.

Vierailija
14/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vahvasti siltä, että lääkkeiden väärinkäyttäjä kyseessä, reaktioista päätellen. Kyllä oikealle tarvitsijalle lääkettä tarjotaan, mutta se ei kelpaa kun se ei ole juuri sitä, johon on riippuvuus.

Vierailija
15/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistille ei mielellään uusita.

Vierailija
16/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että terveyskeskukseen saa ajan kuukauden sisälle? Meillä pk-seudulla aikoja ei ole ollenkaan, käskevät soittaa kuukauden päästä uudelleen.

Vierailija
17/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kipu on kyseessä ja mikä lääke? Itse sain apua triptylistä aikoinaan, eikä se edes aiheuta riippuvuutta. Kokeile jos saisit lääkäriltä sitä.

Vierailija
18/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke? Kokeile yksityyistä lääkäriasemaa,ihan etälääkäri voi uusia, maksaa noin 30 e, mutta ainankin reseptin saa uusittua.

Ei uusi koska sähköinen resepti. Mulla oli sama juttu , ei uusittu , syynäsin omahoidon tiedot suurennuslasilla ja siellähän luki reseptin UUSINTAKIELTO. Toki voit mennä terkkariin ja valittaa mutta tod. näköisesti saat muuta lääkettä. Siis näin tiukkaa lääkekontrollia ei varmaan koskaan ole ollut. Mun yks tuttu oli vuosikymmenen! syönyt unilääkettä pienen murun joka yö , oli auttanut. No kerran ei oltu uusittu ja kaveri marssi terkkariin kysymään mistä johtuu. Oli sanottu "olette lääkkeen väärinkäyttäjä ei uusita , suosittelen melatoniinia". Että silleen.

Vierailija
19/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triptyl?

Vierailija
20/31 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitkäaikaissairaana jouduin opettelemaan periksiantamattomuutta, kun lääkäreiltä ei muuten saa apua. Eli ravaan vastaanotolla niin kauan että alkaa tapahtua. Tunnolliselle ihmiselle se on vaikeaa, lujassa on usko että lääkärit osaavat, mutta on ollut pakko heittää tuo oletus romukoppaan. Kolme kuukautta ravasin, ja viimein sain ajan erikoislääkärille. Sitä ennen vain käskettiin odottaa jos helpottaisi itsestään. Tässä on nyt vuosia odoteltu ja meni hermot. Aloin painostaa ja nyt vasta alkoi tapahtua. Ap, vingu ja kitise lääköreiden suuntaan, jossain kohtaa niiden on pakko ottaa asia tarkempaan syyniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan