Miksi niin harvoin kiitetään onnistuneesta panosta?
Ajatelkaa tilennetta, jossa toinen on ahertanut kykyjensä äärirajoilla ja lopputuloksena ei ole edes kiitosta. Seksissä tämä on liian tavallista.
Pokaat naisen ja panet parasta osaamistasi peliin sängyssä ja aamulla sitten pyydetään tylysti lähtemään ilman että osoitettaisiin mitään kiitollisuutta vaikka pano olisi kuinka onnistunut
Kommentit (16)
Kyllä naisen miehelle kuuuluu lähettää kiitos viesti. Hyvin on naisensa opettanut miehen ottamiseen
Kyllä minä ihan spontaanisti kiitän miestäni hyvästä työstä.
Etäisen naapurin puolituttu hehkeä rouva oli yksin: mies pitkällä ulkomaaanmatkalla. Meni tavanomaisesti: juttelua, viiniä, halailua, vaatteita pois. Sittern stop: LÄHETÄTKÖ AAMULLA VARMASTI KUKKIA? Mitäpä miespoloinen osasi tehdä muuta kuin luvata. Happy end ELI eli kaksi intohimoista kertaa. Aamulla kotona (vaimo myös matkoilla) katumus; ei kai hätätilan lupaus sido? Puhelin soi: MISSÄ NE KUKAT VIIPYY!
Vitusta ja viinasta ei saa kiittää
Kaksi asiaa mistä Ei saa kiittää.. Seksi ja sakkolappu.
On erotettavissa teknillinen pano ja täydellinen pano (vähän niinku nyrkkeilyssä).
Ero piilee siinä, että teknillisestä panosta ei juuri riitä lapsille kertomista, täydellisestä sensijaan kyllä.
Jospa ei ole kiittelemistä, ainakin kun katsoo toista ketjua.
Mä kiitän aina orgasmista :) Tai vaikka en olis orgasmiakaan saanut mutta meno on ollut niin kiihkeää että olen tyydyttynyt ilmankin. Miehen miestä hauskaa.
N
Kerran on nainen kiittänyt orgasmistaan.
Viime kerran jälkeen vaimo sanoi: Eikö ollutkin parempi vaihtoehto, kuin tv-sarjan katsominen ja hymyili. Se meni ehkä vähän jo keulimisen puolelle :)
Vierailija kirjoitti:
Mä kiitän aina orgasmista :) Tai vaikka en olis orgasmiakaan saanut mutta meno on ollut niin kiihkeää että olen tyydyttynyt ilmankin. Miehen miestä hauskaa.
N
Tyydyttynyt ilmankin?! voi jessus. Näin naisia opetetaan..ja miehiä. Ei sen naisen orgasmin niin väliä, kunhan mies saa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Tyydyttynyt ilmankin?! voi jessus. Näin naisia opetetaan..ja miehiä. Ei sen naisen orgasmin niin väliä, kunhan mies saa..
No mitä ihmettä :D Nyt sinulla on jokin ihan oma agenda tuolla. Todellakin seksi voi olla tyydyttävää ilman orgasmiakin. Ei ehkä sinulle, mutta minulle kyllä, enkä kylläkään hyväksy sitä, että puhut minun puolestani :D
^ Olen mies ja vuosi sitten oli menossa kausi kun laukesin ehkä joka toinen kerta. Jokainen kerta oli silti hauskaa ja nautin todella paljon vaikka en lopuksi lauennutkaan. Hyvä seksi on vaan hyvää.
Jotkut kiittävät. Yksi nainen käski välittää kiitokset eksälleni hyvästä kouluttamisesta.
Panon jälkeen pitäisi kiittää. Kaikkea sitä kuule. Kehu kehu kehu.
Kyllä minua on joskus joku mies lähtiessään moneen otteeseen kiitellyt, ja itse olen tainnut kiittää joskus oikein hyvää suuseksiä saatuani.
Joskus se ”kiitos” voi tulla spontaanisti nautinnon jälkeen.
Ei miestä isketä kiitosta varten. Kukaan nainen ei ole niin tyhmä, että alkaisi vielä kiittämäänkin niitä pukkeja, jotka pokailee varatut naiset