Seurustelukumppani ei välitä koronarajoitteista
Seurustelen henkilön kanssa, jolla on tarve nähdä korona-aikanakin monta kertaa viikossa eri kavereita ja sukulaisia. Itse en tapaa ketään, enkä käy muualla kuin ruokakaupassa kerran parissa viikossa, työt on etänä 100 %. Olen elänyt näin jo vuoden. Ainoa ihminen, ketä olen tavannut, on seurustelukumppanini. Olenko kohtuuton, kun minua ärsyttää, että hän tapailee ketä huvittaa, missä huvittaa, ja asioi kaikenlaisissa paikoissa ihan mielensä mukaan?
Miten te muut seurustelevat parit olette keskenänne sopineet korona-ajan turvallisuusasioista, jos olette eri linjoilla tai teillä on alunperin erilaiset elämäntyylit tai sosiaaliset tarpeet?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olet vuoden katsonut häntä ja jatkat edelleen? Teillä on erilaiset, arvot, kannattaa miettiä tarkasti mikä on syy jatkaa suhdetta.
On toki muita asioita, jotka puoltavat seurustelua. En tiedä, miten tällainen ominaisuus hänessä näkyisi ilman korona-aikaa. Olemme seurustelleet kaksi vuotta.
jos oot mies niin lopeta toi lammastelu. Jos olet nainen onneksi olkoon olet löytänyt tosimiehen.
No jos asia ei sinulle ole tärkeä, niin jatkakaa samaan malliin.
Siis omg ihan hirveetä!!!Miten sä kestät!?Jaxuhali <3
Emme mitenkään.Kumpaakaan meistä ei kiinosta rajoituksen pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
No jos asia ei sinulle ole tärkeä, niin jatkakaa samaan malliin.
On tärkeä asia, tuollainen välinpitämättömyys ahdistaa minua. Kai hän kuvittelee olevansa kuolematon, tai muuten koronan ulottumattomissa. Kysymykseni onkin, että olisinko kohtuuton, jos vaatisin häntä noudattamaan suositeltuja rajoituksia, tai jos vaatisin, ettei hän tapaisi kotioloissa useita eri ystäviä?
Pitäkää huoli ettei vaaliehdokkaat pidä puheitaan toreilla yms paikossa, tuskin se on riittävä syy liikkumiselle.
Olet vuoden katsonut häntä ja jatkat edelleen? Teillä on erilaiset, arvot, kannattaa miettiä tarkasti mikä on syy jatkaa suhdetta.