Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on mielikuvasi espoolaisräppäristä, jonka hittibiisin lyriikat kuuluu: ”Mä scoreen sen pillun niiku maalii” ja ”Tää ämmä ei kestä mun banaanii”

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naiset tukisi noita "artisteja" kuuntelemalla heidän "musiikkiansa" ja käymällä keikoilla niin nopeasti ne olisivat konkurssissa, ei pelkät mies fanit riittäisi jatkamiseen

Vierailija
142/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee kovat paikat. Jos tuollaista julistava räppäri olisi tavallinen, pellavapäinen suomipoika, hänen naulattaisiin munista seinään. Mutta kun...

Tummalle räppäriressukalle tällainen räävittömyys sallitaan. Perinteisen ajattelun mukaanhan hän on luonnonlapsi, yksinkertainen ja lähellä eläintä.

En sanoisi että Hommalla olisi tavattu perinteistä tai muutakaan ajattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisu ei herätä tunteita. Pöyristynyt ja pöyristymisestään suunnattomasti nauttiva kukkahattusetä pelkästään naurattaa.

Ei kai täällä kukaan ole pöyristynyt? Täällä tunnutaan ihmettelevän asiaan liittyvää vahvaa kaksinaismoralistista vibaa.

Kiitos kun tulit valkopesemään rasistit ketjuun. Olivat jo aika ahtaalla ilman sinun yritystäsi.

Kun ei pysty ottamaan kantaa itse aiheeseen, kannattaa alkaa puhua asian sivusta ja ohjata keskustelu vähemmän kiusallisille aihealueille... eiks jeh?

Ymmärrän että maailma näyttää rasismikuplastasi hyvin erilaiselta kuin terveen ihmisen näkökulmasta. Jos Cheek olisi kirjoittanut samat sanat niin sinä öyhöttäisit muualla kulttuurimarxismista, Amerikan vaalivilpistä tai BLM-asioista.

Jos Cheek olisi kirjoittanut samat sanat, sinä olisit täällä riehumassa kuinka Cheek on ihan karmea razizstifazzistinen naisvihaaja.

Etköhän ole jo fantasioinut ketjussa tarpeeksi.

Alat näköjään väsyä kun ei löydy enää edes niitä todella surkeita silakka-argumentteja.

Silakkahullu bongattu ja bingopeli avattu.

Pelaa sinä hullu vain mielikuvitusbingoasi, onpahan edes jotain ”rakentavaa” tekemistä.

Vierailija
144/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin veroinen lyyrisesti.

Vierailija
145/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliräppärien maailmankuva näyttää olevan tismalleen sama kuin Halliksen ja muiden persujen. Eli pata se vain kattilaa on soimannut tässäkin tapauksessa.

Ihan samat on aatokset, ihonväriin katsomatta.

Ja hienoa, että somaliräppärit onnistuvat "järkyttämään" suomalaisia taiteen kermaperseitä!

Vierailija
146/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei naiset tukisi noita "artisteja" kuuntelemalla heidän "musiikkiansa" ja käymällä keikoilla niin nopeasti ne olisivat konkurssissa, ei pelkät mies fanit riittäisi jatkamiseen

"Mies fanit" kirjoitetaan yhteen, dorka. Mitä teet työksesi, kun et osaa suomea?

Vierailija
147/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisu ei herätä tunteita. Pöyristynyt ja pöyristymisestään suunnattomasti nauttiva kukkahattusetä pelkästään naurattaa.

Ei kai täällä kukaan ole pöyristynyt? Täällä tunnutaan ihmettelevän asiaan liittyvää vahvaa kaksinaismoralistista vibaa.

Kiitos kun tulit valkopesemään rasistit ketjuun. Olivat jo aika ahtaalla ilman sinun yritystäsi.

Kun ei pysty ottamaan kantaa itse aiheeseen, kannattaa alkaa puhua asian sivusta ja ohjata keskustelu vähemmän kiusallisille aihealueille... eiks jeh?

Ymmärrän että maailma näyttää rasismikuplastasi hyvin erilaiselta kuin terveen ihmisen näkökulmasta. Jos Cheek olisi kirjoittanut samat sanat niin sinä öyhöttäisit muualla kulttuurimarxismista, Amerikan vaalivilpistä tai BLM-asioista.

Jos Cheek olisi kirjoittanut samat sanat, sinä olisit täällä riehumassa kuinka Cheek on ihan karmea razizstifazzistinen naisvihaaja.

Etköhän ole jo fantasioinut ketjussa tarpeeksi.

Alat näköjään väsyä kun ei löydy enää edes niitä todella surkeita silakka-argumentteja.

Silakkahullu bongattu ja bingopeli avattu.

Pelaa sinä hullu vain mielikuvitusbingoasi, onpahan edes jotain ”rakentavaa” tekemistä.

Miksi et vaadi itseltäsi samaa?

Vierailija
148/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkkisressukoita näköjään. Ne on tommosia pikkuisia ressukoita, niih.

Vierailija
149/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan todellinen ajassaan kiinni oleva taide ravistelee arvokonservatiiveja. Ihan perussettiä. Juhannustannsit-romaani teki saman aikoinaan, nythän se on ihan pliisu jutska.

Ja onhan näitä taidekohuja ollut muitakin. Kun aikaa menee, ei enää tunnu kovinkaan ihmeelliseltä.

En minä haluaisi, että joku itseää täynnä oleva räppäri tulisi mulle aukomaan päätään tuohon tyyliin. Saako tämän räppärin sukulaistytöt käyttää vastaavaa kieltä ja käyttäytyä samoin. Silloin puhuisin todellisesta radikalismista ja anarkiasta. Kenelle on yllätys, että nämä tummat räppärit pitävät naisia koirina.

Vierailija
150/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehen pillun jano ei ihonväriä katso! Terve piirre nuorissa miehissä. Antakaa palaa, somaliräppärit! Jos ja kun teitä verrataan 70-luvun punkilmiöön, niin jotain teette ilman muuta oikein!

Vierailija
151/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkkisressukoita näköjään. Ne on tommosia pikkuisia ressukoita, niih.

Peräkammarista kajahtaa!

Vierailija
152/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somaliräppärien maailmankuva näyttää olevan tismalleen sama kuin Halliksen ja muiden persujen. Eli pata se vain kattilaa on soimannut tässäkin tapauksessa.

Ihan samat on aatokset, ihonväriin katsomatta.

Ja hienoa, että somaliräppärit onnistuvat "järkyttämään" suomalaisia taiteen kermaperseitä!

Olisin kyllä ollut huomattavasti järkyttyneempi jos ko. ”artistilta” olisi tullut jotakin syvällisempää sanottavampaa kuin tuollaista äärikommarille mielestä ”taidetta”.

Vierailija
153/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On räppärillä suoni, joka sykkii

Neito hamuaa lemmentykkii

Runoja rustaa, slutteja bustaa

Jalkaa nostaa ja alkaa kusta"

Näissä räppäreissä se tämän päivän lyriikka elää.

Paperille painetut runot häviävät noille riimeille 1000-0. Eivät ole tätä päivää.

Siitä vain somalitytötkin räpriimejä rustaamaan! En minä ainakaan heitä niitä tekemästä estä.

Vierailija
154/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen ääliö, jolla tietty keltainen neste noussut päähän. Räppi ei sitäpaitsi ole musiikkia, vaan melusaastetta.

Vierailija
155/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan todellinen ajassaan kiinni oleva taide ravistelee arvokonservatiiveja. Ihan perussettiä. Juhannustannsit-romaani teki saman aikoinaan, nythän se on ihan pliisu jutska.

Ja onhan näitä taidekohuja ollut muitakin. Kun aikaa menee, ei enää tunnu kovinkaan ihmeelliseltä.

Naisen esineellistäminen ei ole mitenkään mullistavan uusi juttu. Päinvastoin. Kovin ovat konservatiivisia siinä mielessä nämä räppärit.

Taiteesta ei voi tässä yhteydessä puhua.

Vierailija
156/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän noissa somalikundien sanoituksissa on munaa tosiaan kuin Suomi-poikien...! Mites tässä näin pääsi käymään?

Vierailija
157/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taiteesta ei voi tässä yhteydessä puhua."

Nimenomaan voi. Taide on aina maun asia. Ja toki ne vaihtelevat.

Vierailija
158/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi mihinkään banaaniin uudeltamaalta...

En ole genren ystävä, olihan tossa yritystä ja tulevaisuus näyttää miten käy.

Kaikki aloittaa jostakin ja ei kuulukaan kaikkia miellyttää.

Hassua miten luovaan teokseen käytetty energia ja aika ei merkkaa mitään vaan heti teilataan.

Jos minä kirjoitan kirjan, se on tekstiteos, ja minun kauttani tullut, kuten lapsikin.

Teos elää omaa elämäänsä ja minä omaani.

Jos minä paskon, niin se on minun kauttani tullut, kuten lapsikin. En minä sitä kakkakasaa silti toivo kenenkään ihailevasti katselevan.

Vierailija
159/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIehen pillun jano ei ihonväriä katso! Terve piirre nuorissa miehissä. Antakaa palaa, somaliräppärit! Jos ja kun teitä verrataan 70-luvun punkilmiöön, niin jotain teette ilman muuta oikein!

Koskas ne somalitytöt vapautetaan sieltä peräkammarista, hengailemaan sekstailemaan valtaväestön kanssa. Se vasta olisi punkkia ja anarkiaa. Ei tulla näkemään, koska keskiaikainen kulttuuri ja kunnia määrää muijat suvulle. 

Vierailija
160/206 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkakin on ihan luomutuote. Kyllä siihenkin voi ihan luonnollisena osana ihmiselämää suhtautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän