Ovatko kuljettajat armeijan kalleimmin koulutettuja varusmiehiä?
Kommentit (12)
Ilmavoimien lentäjät lienee kalleimpia kouluttaa. Myös laivaston kustannukset on merkittäviä. Pienet joukko-osastot
Olet pösilö ap, Ota asioista selvää, ennekuin saatat itsesi julkisesti tyhmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet pösilö ap, Ota asioista selvää, ennekuin saatat itsesi julkisesti tyhmäksi.
Eikö ap juuri sitä tee. Kyselee anonyyminä ja selvittää asioita ennen kuin möläyttää tyhmyyksiä ilman anonyymiteetin suojaa.
Puolustusvoimat eivät uhraa koskaan rahojaan turhuuteen. Siellä miehet testaillan ja pisteytettään.
Vain parhaat saavat parhaat edut.
Ja huomaa, Puolustusvoimien leivissä on runsaasti asiantuntijoita, myö psykoleja ja muita joilla tietoa ja taitoa arvioida arvioida myös koulutettujen varusmiesten henkistä kestävyyttä, paineen sietokykyä, stressin tasoa sun muita asioita.
Puolustusvoimissa ei summassa valita niitä, joita ohjataan jatkokoulutuksiin, erikoishommiin ja muihin vaativimpiin juttuihin.
Armeijassa kuljetusjoukoissa saa ilmaisen ajokortin, jopa raskaaseen kalustoon. Suosittelen!
Merivoimat kouluttaa veneenkuljettajia (tiedoksi ap:lle kyseessä ei ole soutuvene tms)
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa kuljetusjoukoissa saa ilmaisen ajokortin, jopa raskaaseen kalustoon. Suosittelen!
Myös silloin, kun selkeästi ilmoittaa, että tästä ei tule olemaan minulle siviilissä mitään hyötyä, yliopistopaikka on jo saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteuttaa sen menetettyihin vapaa-aikaan ja ansiotuloihin, se ei enää ole niin ilmainen.
Viimeksi kun minä tarkistin, niin kuljetuskomppanioihin sijoitettiin varusmiehiä joilla jo on vähintään C-kortti.
Että turha kuvitella menevänsä inttiin B- tai C-korttia hankkimaan.
Sitten jos löytyy ennestään C, niin saattaa saada jatkokoulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun minä tarkistin, niin kuljetuskomppanioihin sijoitettiin varusmiehiä joilla jo on vähintään C-kortti.
Että turha kuvitella menevänsä inttiin B- tai C-korttia hankkimaan.
Sitten jos löytyy ennestään C, niin saattaa saada jatkokoulutusta.
Viimeksi tänä keväänä on kyllä saanut armeijan kustantamana B -> C ja C1E
Monet niistä vaan syö eniten. Ei se niistä kalliita tee.
Mitä paskaa kirjoittelet ap?
Oletko hullu vai vain varttia vaille hullu?