Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko valmistautuneet siihen jos alkoholin myynti lopetetaan väliaikaisesti?

Vierailija
25.03.2021 |

Itse laitoin jo 2 viikkoa sitten 10ltr viiniä käymään ja tänään ostin alkosta 2litraa viinaa, 4 pulloa viiniä ja 3 laatikkoa neloskaljaa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lopetin juomisen jo vuosia sitten.

Vierailija
22/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholin myynti lopetetaan, tai sitä rajoitetaan, alkaa aivan järjetön trokaaminen. On tyyppejä, joilla on valtavat viinavarastot ja ne pistää rahoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut pisaraakaan alkoholia kohta 2 vuoteen joten en usko että alkaisi mieli tehdä jos ei olisi saatavillakaan.

Vierailija
24/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löytyy isot varastot myytäväksi heti, jos joku olisi oikeasti niin tajuttoman typerä, että tekisi tuollaisen päätöksen, että kieltäisi alkoholin myynnin. 

Vierailija
25/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasi että valtio sulkee Alkot :D

Mistä ne sitten saa verotuloja?

Ai niin, sakotetaan ihmisiä kun liikkuvat väärin eikä käytä maskia. LOL.

Vierailija
26/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan ostaa vähän varastoon että voisi sitten juopoille myydä hyvään hintaan.

Vierailija
27/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fakta tieto kirjoitti:

Jos alkoholin myynti lopetetaan, tai sitä rajoitetaan, alkaa aivan järjetön trokaaminen. On tyyppejä, joilla on valtavat viinavarastot ja ne pistää rahoiksi.

Tiedän. Mä olen tilannut Saksasta alkoholijuomia ja tiedän, että mulla on ainakin muutama tuttu, jotka - jos alkoholinmyynti Suomessa kiellettäisiin - ottaisivat muhun heti yhteyttä. 

Vierailija
28/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissasi että valtio sulkee Alkot :D

Mistä ne sitten saa verotuloja?

Ai niin, sakotetaan ihmisiä kun liikkuvat väärin eikä käytä maskia. LOL.

Noista hulluista ei tiedä mitä ne keksii.

Ap

Vierailija
29/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varauduttu, tulossa isot kotibileet, vanhemmat lähtee Lappiin hiihtään Pääsiäisen yli nyt ennenkuin ulkonaliikkumiskielto astuu voimaan.

Vierailija
30/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaara että kannabiksen käyttö kasvaa räjähdysmäisesti jos ei saa viinaa

Ennemmin ostaisin piriä jos alkoholia ei saisi. Tai koksua jos olisi rahaa. Kannabiksen vaikutus ei ainakaan itselläni muistuta alkoholia tippaakaan.

Vierailija
31/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin ostaisin piriä jos alkoholia ei saisi. Tai koksua jos olisi rahaa. Kannabiksen vaikutus ei ainakaan itselläni muistuta alkoholia tippaakaan.

Eipä kyllä piri tai kolakaan vaikuta yhtään alkoholinlailla.

Ap

Vierailija
32/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte, juon niin vähän, että pärjään. Ja mulla on muutenkin alkoholia jääkaapissa, että riittäis vaikka alko olis vuoden kiinni. Tai kaksi.

Vierailija
33/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä piri tai kolakaan vaikuta yhtään alkoholinlailla.

Ap

No ei samalla tavalla, mutta molemmista tulee hyvä olo ja ne tekee puheliaaksi, rohkeaksi ja sosiaaliseksi ja saa ajan kulumaan nopeasti, eli juuri niitä asioita joita alkoholistakin haen. 

Vierailija
34/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin surkeasti kävisi, ryntäisin hamstraamaan Alkoon samaan tyyliin ku vessapaperin hamstaajat vuosi sitten.

Vierailija
35/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tilasin Saksasta paljon halvemmalla olutta ja lonkeroa kuin Suomesta monta monta laatikkoa. Tulevat kotiovelle :)

Mitenkä se tulliasia niissä muuten muuttui nyt ?

Vierailija
36/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään tarvitse. Viinikaapissa satakunta pulloa monen tyyppistä viiniä, sen lisäksi parikymmentä pulloa väkeviä. Tuskin niin paha paikka tulee, ettei tuo mulle riittäisi :p

Vierailija
37/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo omat viskit tulemaan. Kohta rypäleitä tallomaan kun evluttit ehdokasviinit jo tilas. Myyn hyvään hintaan toivonsa menettäneille.

👍

Vierailija
38/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos alkoholia ei saa enää. Lopetin käytön kokonaan jo pari vuotta sitten ja nykyään hiisaan kukkaa kohtuudella. Voin hyvin.

Vierailija
39/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa ostettiin viinit ja erikoisoluet Alkosta. Koronan myötä ei ole tullut käytyä Alkossa kohta vuoteen, viinit ja oluet saadaan Saksasta tilattua ihan kotiovelle.

Mielellään tilattais ihan Suomesta pienpanimosta oluet, mutta eipä saa tilata, koska lainsäädäntö..

Vierailija
40/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen koronaa ostettiin viinit ja erikoisoluet Alkosta. Koronan myötä ei ole tullut käytyä Alkossa kohta vuoteen, viinit ja oluet saadaan Saksasta tilattua ihan kotiovelle.

Mielellään tilattais ihan Suomesta pienpanimosta oluet, mutta eipä saa tilata, koska lainsäädäntö..

Mulla on kaverit tilanneet myös aiemmin, mutta nyt joku tullimuutos nosti hintoja niin ettei kuulema enää kannata ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi