Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uudet puhelimet ovat sellaisia halkoja?

Vierailija
25.03.2021 |

5" tuumaa olisi sopiva, nykypuhelimet eivät mahdu edes taskuun ja niitä ei pysty käyttämään 1 kädellä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Ennemminhän ne on näkkileipiä.

Vierailija
2/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompi tarjota kirvestä jos ei toimi sitten millään

😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen yritettiin saada tehtyä mahdollisimman pienikokoisia puhelimia. Nyt ne on niin isoja että saa melkeen olla matkalaukku mukana kun ei mahdu taskuun eikä välttämättä edes pieneen käsilaukkuun..

Vierailija
4/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet puhelimet kaikissa näyttö yli 6 tuumaa.

Vierailija
5/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Painaakin niin paljon että käsi alkaa tärisemään, kun pitää pitkään puhelinta yhdessä kädessä. 

Vierailija
6/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kokoajan tulee jotain perkeleen tärkeitä ilmoituksia.

Vierailija
7/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekan kännykän sillä perusteella, että se on mahdollisimman pieni ja kulkee mukana helposti vaikka taskussa. Nykyinen älykännykkäni on sen 5 tuumaa, mutta käyttöjärjestelmä vanhenee niin ettei esim pankin ohjelmat enää toimi. Harmittaa.

Vierailija
8/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just, että seuraava puhelin on varmaan iPhone mini, koska pieniä puhelimia on niin vähän. Nykyinen on tuotakin pienempi, mutta ehkä hiukan tätä isompi voisi olla.

Vierailija
9/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone mini 12 on ihan mahtava, vähän kallis mutta juuri sopiva

Vierailija
10/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just kolmannen älypuhelimeni. Joka kerta ovat muuttuneet isommaksi. Kaikki Samsungeja. Eka oli sopivan kokoinen ja edellinenkin menetteli mutta tää nykynen on samankokoinen kun Nokia 20 vuotta sitten. Edistystä?

Vierailija
11/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin halutaan jumalattoman kokoisia seinätöllöjä ja kuitenkin porukka siristelee silmänsä piloille katsoessaan Netflixiä miniruudusta.Missä järki?

Vierailija
12/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen Nokian peruspuhelin. Hyvin mahtuu laukun kännykkätaskuun. Ei mun tartte olla netissä kun olen liikenteessä kodin ulkopuolella.

Vierailija
13/13 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso repeili, kun löysivät minun pienenpienen simpukkakännykän vuosimallia 2004. Se seuraava etappihan piti olla sellainen Star trekin nappi jossain rinnuksilla, josta tarvittaessa saa vaikka hologrammin esiin. 

No, sehän se edelleen tulevaisuudessa siintää, mutta ennen kuin sinne asti päästään, niin vielä pitää kuljettaa sitä maailmaan näkkileipäkännyköissä. Ei ilmesty vielä iskä tai äiskä hologrammina siihen silmien eteen vain kännykän nappia painamalla. *Ootsä huonossa paikassa?' 'No vähä, ku mä oon just kaupan kassajonossa', 'Ai no sithän sulla on aikaa jutskaa sun vanhan ja yksinäisen iskän kaa', 'Joo, iskä, mut sä oot tainnu vähän ottaa ja sitä paitsi sulla ei oo housuja tänäänkään päällä, ja kaikki kattoo sua'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän