°o°o° HELMIkuiset viikonloppuun °o°o°
Kommentit (25)
Harkitsen nyt asiaa.. =) Milloin reissaat seuraavaksi Suomeen? Sitten siihen tulisi tietty vielä suomen pk:t päälle, kun postitat sen minulle, mutta olisi silti hiukan edullisempi kuin täältä tilattuna. Löysin sivun, jossa hyvin värit esillä, onko siellä kaikki värit saatavilla?
http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/hugabub.html
Käytettynä kun noista pyydetään mielestäni aika paljon, siis verrattuna uuden hintaan, 60e (+pk:t). Minä melkein ostan ennemmin muutaman euron " lisähinnalla" ihan tuliterän..
Niin, ja onko siellä muuten saatavilla niitä kiemura-kuviollisia (siinä taskussa kuvio)?
Minni, joka täysin hurahtanut nyt hugga-liinaan.. en edes tiedä mikä rv on menossa!! pää sekaisin.. Olisko.. 12(?)+6, huomenna 13??
muutan sinne tän kuun lopussa (hui, pian) mutta nuo Huggikset laitan kyl miehen mukana, se tulee vasta lokakuussa. Mun matkalaukuissa ei oo tilaa :)
Ei ollu ku 5-6 värivaihtoehtoa, eikä mitään kuviollisia. Laitan sen nettisivun jahka kerkeen...nyt vähän kiirus :)
Makkara
Pikaisesti tännekin päin kirjoittelen kun yhteisön puolella on niin hiljaista.
Rva Pomelolta haluaisin tiedustella, että ostitko sen kotidopplerin?! Jos tilasit niin onko se hintansa väärti sinusta. Iski nimittäin taas ihme epäilys että ollaanko sitä raskaana ollenkaan kun masu ei kasva entisestä yhtään, oireita ei juurikaan ole ja liikkeitä ei tunnu. Seuraava ultra ja nla on vasta joskus syyskuun puolessa välissä. Varmaan tyhmää olla huolissaan, ja kaikki on varmasti ihan ok, mutta olisi se mukava joskus jotain elon merkkejä pienestä kuulla.
Mammutille kovasti voimia tulevaan, onneksi osaat jo suhtautua asiaan niin rauhallisesti. Toivottavasti jatkotutkimuksissa kuulet hyviä uutisia. Jännitetään täällä taustalla ja toivotaan parasta.
Katara rv 13+6
Onnea [b]Makkaralle [/b]ekoista liinakaupoista! Siitä se alkaa ;) Oli tosiaan aika edullinen siellä, täällä tulee postikuluineen n. 15 - 20 e kalliimmaksi. Tuon Huggan mukana tulee dvd/video, jonka opastuksella on hyvä opetella sidontoja. Tosiaan sillä kietaisuX2:lla pärjäät ekan puoli vuotta :)
[b]Minnille [/b]kiitos rengaslinkistä. Olikin mulle uusi tuttavuus tuo nettiputiikki. Ne kiekuralliset Huggat on vanhempaa mallia, käytettyinä niitä vielä liikkuu, muttei uusina. Toisaalta hyvä juttu, että Huggan jälleenmyyntiarvo on hyvä, jos omansakin joskus vielä kiertoon laittaa :)
[b]Katara[/b], tulin järkiini (jos se ikinä on mahdollista ;D) ja päätin säästää kotidoppler-rahat johonkin
tärkeämpään
ja tilasin kaksi uutta kantoliinaa (EllaRoo Mei Hipin ja Huggan). Vauvan liikkeet alkoivat tuntua niin aikaisin, ettei doppler enää tuntunutkaan niin tärkeältä.
Tosin ne liikkeet tuntuu nyt paljon huonommin. Kohtu taisi pullahtaa lantiomaljasta ylös viime viikolla. Hyvä sen puoleen, ettei enää tarvitse öisin herätä vessareissulle, mutta huono siksi, ettevät liikkeet nyt tunnu läheskään niin selvästi. Masu tuli vielä enemmän esiin :) Esikoisesta pullahdus tapahtui rv 15+0, nyt oli pari päivää aiemmin.
Huomisaamuna päräytetään esikoisen kanssa kahdestaan Kupla käyntiin ja nokka kohti pohjoista. Tavaraa on takaosa täynnä: matkasänky, matkasyöttötuoli, vuodevaatteita, vaatteita, vaippoja, ruokaa... Huh, enää ei prätkän sivulaukulla pärjättäisi :D
Mukavaa viikonalkua! Nää reissaa nettipimennossa muutaman päivän.
[color=red]♥ [/color]Pomelo ja Erittäin Salainen, rv 15+1
ei tuo hintaero mikään järin suuri ole...mutta innostuin silti. Ja se oli hyvä argumentti kun myin miehelle tätä ideaa... Eli siitä tulee euroissa joku 70e ja tuossa on siis postikulut mukana. Eli n. kympinkö tossa säästää?! Kyllä mä sulle täältä yhden Hug-a-Bubin mukanani tuon jos haluat :)
Makkara