fiksuhuuto.fi
Moikka mammat!
Ajattelin tulla tänne kyselemään että ootteko kuulleet sellaisesta paikasta kuin www.fiksuhuuto.fi ?
Itte ole muutaman kerran tuolla huudelleut tavaraa ja ihan kivasti oon sieltä voittanutkin. Oon saanut LG:n kannettavan DVD-soittimen, Nintendo DS Liten, ipodin ja Samsungin 42 tuumasen taulutelkkarin =). Erityisesti toi DVD-soitin oli kätevä, kun ajeltiin pohjosiin (800km) mun miehen kotiin vappuna, niin tyttö 3.v katteli muutaman tunnin matkasta elokuvia siitä, niin meni matka aika nopeesti. Sitte kun tyttö hiukan kasvaa, niin voi hyvin pelailla tolla Nintendolla, kun meillä kuitenkin vielä noita reissuja tulee tonne lappiin.
Menkääs katteleen fiksuhuudon sivuja, idea on aika yksinkertanen mikä selviää kun hetken seuraa niitä huutokohteita. Siellä on vaikka mitä tavaraa tarjolla, täti on saanut sieltä paljun, skootterin, xboksin, pleikari 3:n, imurin, moccamasterin, ipodin, kameran... Eikun huutelemaan =)!
T:Huutaja äiti =)
Kommentit (4)
Ja loppujen lopuksi, kun laskee huudoillekin hinnan, niin ei se nyt niiiiin edullista olekaan. Oletko tullut miettineeksi?
Mutta se joka tämän keksi on kyllä ollut tosi fiksu :-))
Hehee.. kuka dorka siellä luulee, että väki on NOIN medialukutaidotonta. Voi parkaa... ei viitti käydä edes säälistä klikkaamaan.
fiksuhuudon sisäpiiriä? Nyt tullut paniikki kun muitakin vastaavia sivustoja joille huutaja kaikkoavat joten pitää tänne tulla mainostamaan. Jos ihan oikeasti olet kaikki nuo saanut ja tätisi samoin niin aika monta huutoa olette sinne tehneet. Ei kukaan saa noin paljon kaikkea vain yhdellä huudolla/kohde.
Toki huudoillekkin pitää hieman laskea hintaa, mutta ittellä on mennyt noin 400e ja sillä on kuitenkin tullut kaikki taulutelkkarit ja muut yllämainitut, niin en nyt sanois et kovin kalliiks. Ja tietty voisin aina myydä noi pois ja jäisin hyvin omilleni, mut taidan mielummin pitää itelläni ja nauttia leffailloista =)!
T:ap