Vaimo menossa hierojalle
Onko muita miehiä joita kiihottaa ajatus omasta vaimosta nuoremman hierojan käsissä? Vaimoni 35v laittaa aina pienimmät pikkarit mitä omistaa kun on menossa hierojalle ja luonnollisesti alaselkä ja reidet on jumissa. Itseäni kyllä kiihottaa ajatus siitä mitä hieroja näkee ja miten hän hieroo vaimoani.
Kommentit (722)
Vierailija kirjoitti:
Empä olis arvannut kuin läheĺlä hierottavani oli..olin nimittäin Oulussa silloin kun kirjoittelin nuita😂
M51
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Harri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin tämä hyvä hieroja pitää vastaanottoa? Täälläkin jumissa paikat :))
Täält vapautu aika...huomen illallaT.M48
Oulu, Jyväskylä, Hki?
Sanotaa toho hki-jyvk puolee välii.T.Harri
Tämä ketju poistuu, klo :23.01.
Ethän kommentoi.
. Moderaattori
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju poistuu, klo :23.01.
Ethän kommentoi.
. Moderaattori
Kommentoin
Vierailija kirjoitti:
Empä olis arvannut kuin läheĺlä hierottavani oli..olin nimittäin Oulussa silloin kun kirjoittelin nuita😂
M51
No empä ois minäkään arvannut, että jumien poistaja olis niin lähellä ;). Oishan siinä palaverin lomassa voinut hieroakkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51No empä ois minäkään arvannut, että jumien poistaja olis niin lähellä ;). Oishan siinä palaverin lomassa voinut hieroakkin :)
Olishan se ollut paljon rennompi olo palaveerata..posket hehkuen😂
M51
mun vaimo on nussittu hierojan toimesta. aivan huiman näköstä ja se voihke oli siinä kruunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51No empä ois minäkään arvannut, että jumien poistaja olis niin lähellä ;). Oishan siinä palaverin lomassa voinut hieroakkin :)
M51
Kyllä... ja hymy korvissa ;)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51Kyllä... ja hymy korvissa ;)))
😉👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51Kyllä... ja hymy korvissa ;)))
😉👍
Jumien vuoksi tekee mitä vaan... :)))
EN KESTÄ TEITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tarvisko.sinne kans hierontaa.M48
Harri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvisko.sinne kans hierontaa.M48
EN TARTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUA EI HIEROTA!!!!!!!!!!
Sovittiin kolme urheilullista (kunnostaan huolen pitänyttä) 50+v kaverusta huomiseksi sunnuntaiksi saunailta Espoossa. Siinä sivussahan jonkin tai joidenkin kivojen ladyjen hierontakin menisi. Ensin lämpöä löylyssä, sitten hierontaa kolmen käsillä, ja sen jälkeen vaikkapa taas lämpöä. Jos ei nukahda raukeana sitä ennen.
Ja kukaan kolmesta ei tosiaankaan ole eikä näytä peräkammarin pojalta.
LISÄÄ VAAN HIEROJIA ILMOTTAUTUU!! LOPETTAKAA JO!!!!
Lisää vaan tulemaan, niin pääsee naiset jumeistaan.
KETJU POISTOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin kolme urheilullista (kunnostaan huolen pitänyttä) 50+v kaverusta huomiseksi sunnuntaiksi saunailta Espoossa. Siinä sivussahan jonkin tai joidenkin kivojen ladyjen hierontakin menisi. Ensin lämpöä löylyssä, sitten hierontaa kolmen käsillä, ja sen jälkeen vaikkapa taas lämpöä. Jos ei nukahda raukeana sitä ennen.
Ja kukaan kolmesta ei tosiaankaan ole eikä näytä peräkammarin pojalta.
Muuten hyvä, mutta liian kaukana.
M51