Helvetin luuskat!
Yritin äsken hyvällä (pimpelipom) mut kun ei, niin ei! Prkl!
Kommentit (8)
ymmärrän kyllä muita mutten itseäni - miks mä roikun täällä kun voisin olla unten mailla - raskaan työviikon jälkeen?!?! En kai ole ihan terve minäkään... HUHHUH!!
2
Koitin.. Siis ehdotuksestasi menin peilin eteen, mut sit unohdin mitä pitikään tehdä. No, ku kerran sinne asti olin menny, rutistin parit (sadat) mustapäät ja nyt on nuppi kaksinkertanen ja kihelmöi.. Prkl, prkl!
Toinen on tietysti se alasti naapurin pihaan pyrähtäminen, poistaa agressiot kivasti. Mutta sinun muistilla en menisi riisumaan ja juoksentelemaan minnekään.
joten voisin mennäkki alasti kekkuloimaan tonne käytäville ja pitää älämölöö, josko joku naapuri mut bongais, mut mul on ongelma.. Mul ei oo sellasta kaulaan ripustettavaa avainnarua.. =(
On sen verran pohjaton toi meikäläisen röttönen, niin eihän sitä sieltä mikään ongi.. Dääm!
mulla olis ylimääräinen avainnaru! Menin pari viikkoa sitten töihin ja mulla ei ollut sellaista avainnarua. Kaikilla muilla työkavereilla oli. No, mulla on ihania työkavereita ja parissa päivässä mulle oli lahjoitettu monta avainnarua. Siitä riittäis sullekin.
ole luuska ja olen hyvin ymmärtäväinen, mistä on siis kysymys?