Koska tää loppuu?
Kommentit (38)
Samaa olen kysynyt jo vuoden että milloin tämä hulluus loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit tehdä, jota et nyt pysty tekemään?
olla vaikka joskus ihan työpaikalla näiden iänikuisten etätöiden sijaan.
Salilla tai Lapissakin olisi kiva käydä ilman syyllisyyttä. Tai kaupassa ilman maskia. Ravintolassa syömässä ystävien kanssa. Olla lasten urheiluharrastuksen kentän laidalla muiden vanhempien kanssa. Onhan näitä.
Lähteä matkalle ja siemailla margaritaa rantabaarissa auringonlaskussa.
Mennä johonkin harrastukseen joka on tauolla.
Nussia tuttava naisia ja naapureita. Mutta harva uskaltaa tavata näin korona-aikana. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jeesus mikä länsimaisen ihmisen ahdinko. 😂
Minua ei hajota mikään muu, kuin kermapersevalittajien märinä täysin jonninjoutavista asioista. Mun mummot ja vaarit selvisivät sodista kun rakkaita kuoli ympäriltä kuin heinää, kaikesta oli pulaa ja kuolemanpelko jatkuvaa. Tämän päivän märisijöillä kaatuu korttitalo kun joutuu tekemään vähän etätöitä eikä pääse Mallorcalle pakettimatkalle.
Haistakaa vi**u.
Vierailija kirjoitti:
Salilla tai Lapissakin olisi kiva käydä ilman syyllisyyttä. Tai kaupassa ilman maskia. Ravintolassa syömässä ystävien kanssa. Olla lasten urheiluharrastuksen kentän laidalla muiden vanhempien kanssa. Onhan näitä.
MÄRINÄÄÄÄÄÄÄÄ BYÄÄÄÄÄÄ YHYYYY 😭😭😭😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hajota mikään muu, kuin kermapersevalittajien märinä täysin jonninjoutavista asioista. Mun mummot ja vaarit selvisivät sodista kun rakkaita kuoli ympäriltä kuin heinää, kaikesta oli pulaa ja kuolemanpelko jatkuvaa. Tämän päivän märisijöillä kaatuu korttitalo kun joutuu tekemään vähän etätöitä eikä pääse Mallorcalle pakettimatkalle.
Haistakaa vi**u.
Ei tuo kielenkäyttösi ainakaan kerro mistään hyvästä olosta.
Surkeita lampaita eittämättä on pelottavaa tajuta että nää ottas vaikka ruusunvarsia perseeseen jos vain sais margaritaa rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa vi**u.
Ei tuo kielenkäyttösi ainakaan kerro mistään hyvästä olosta.
Hienot etädiagnoosit sulla siellä. Miksi asioita olisi pakko sanoa kaunistellen? Mulla on asiat todella hyvin ja olen siitä kiitollinen, sitä suuremmalla syyllä ärsyttää täysin turha valitus.
Jos tarkoitat rajoitustoimia... Hallitus toivoo, että ensi vuonna. Mutta tiedäthän, asia ei ole meidän hallussa.
Kysymys kuuluu, mitä loppumisen jälkeen alkaa? Järjestelmähän uusitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa vi**u.
Unohdit karaokebaarit kokonaan! Hätä ja ahdistus on suunnaton kun ei pääse juomaan päiväkaljaa ja laulamaan Aikuista Naista! Milloin tää loppuu?!
Tämä kermapersekansa tarvitsee paljon kovempaa koulua vielä oppiakseen, toivottavasti sitä saa. Tämä ketju siitä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, mitä loppumisen jälkeen alkaa? Järjestelmähän uusitaan.
Jotkut oikein toivoo että vapaus viedään ihmisiltä. Huomaa tästäkin ketjusta. Ja se myös tulee tällä menolla tapahtumaan.