Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa/miten tiesit haluavasi avioeron?

Vierailija
24.03.2021 |

Missä vaiheessa tiesit haluavasi avioeron?
Erityisesti te, jotka olitte pitkässä "ihan hyvässä" avioliitossa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi. Mikä on riittävä syy erota jos takana pitkä liitto ja ihan kivaa nyt mutta tylsää ja tunteetonta. Ei alkoholinkäyttöä eikä väkivaltaa. Lapset jo isoja.

Vierailija
2/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoin, ettei aio koskaan luopua toisesta naisesta. Hän siis kielsi suhteen vielä silloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun AV:lla käskettiin jättämään se sika.

Vierailija
4/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi. Mikä on riittävä syy erota jos takana pitkä liitto ja ihan kivaa nyt mutta tylsää ja tunteetonta. Ei alkoholinkäyttöä eikä väkivaltaa. Lapset jo isoja.

Tyypillisen naismainen ajattelutapa tänä päivänä. Kaikki on hyvin, mutta vähän jännä pitäis olla joten ei kun perheen elämä pilalle jotta mamma saa vähän jänskätystä ikiomaan omanapa-elämäänsä. Toivottavasti jäät yksin dildon ja kissan kanssa vanhuuspäiviksi.

VMP

Vierailija
5/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta oli hyvin takkuista ja riitaisaa. Eropäätös syntyi, kun huomasin ajattelevani, että voin olla olemassa vielä seuraavat 10 vuotta jotta muu perhe/lapset olisi onnellisia. Itsetuhoisista ajatuksista ja elämänhalun menetyksestä. Kun en ollut yhtään pisaraa enää mustasukkainen ajatuksista kumppanista jonkun muun vierellä, vaan iloitsin niistä koska toinen huolehtija vapauttaisi minut.

Vierailija
6/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisen naismainen ajattelutapa tänä päivänä. Kaikki on hyvin, mutta vähän jännä pitäis olla joten ei kun perheen elämä pilalle jotta mamma saa vähän jänskätystä ikiomaan omanapa-elämäänsä. Toivottavasti jäät yksin dildon ja kissan kanssa vanhuuspäiviksi.

VMP

Tyypillinen miesmainen ajattelutapa tänä päivänä. Toinen on onneton, mutta loputtoman uhrautuva pitäis olla jotta äijä saa vakiseksiä ja kodinhoitoa ikiomaan omanapa-elämäänsä. Toivottavasti jäät yksin telkun ja kaljatölkin kanssa vanhuuspääiviksi.

Vierailija
7/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta ennen eroa. Mietin pitkään ja kävin jopa terapiassa, ja siihen kuului myös pari kertaa parisuhdeterapiaa. Vaikea sanoa, mutta huomasin etten vaan enää rakasta ja halua viettää loppuelämääni hänen kanssaan vaan mieluummin olen ihan yksin. Asia alkoi ahdistaa ja masentaa, joten pakko oli tehdä jotain ja kyllä ero oli lopulta oikea ratkaisu. Eksä löysi sitten uuden kumppanin ja tuntuu olevan tosi onnellinen nyt. Myönsi jälkikäteen, että kyllä ero oli se oikea ratkaisu vaikka ns. ihan hyvä avioliitto meillä oli. 

Vierailija
8/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP

Tyypillinen miesmainen ajattelutapa tänä päivänä. Toinen on onneton, mutta loputtoman uhrautuva pitäis olla jotta äijä saa vakiseksiä ja kodinhoitoa ikiomaan omanapa-elämäänsä. Toivottavasti jäät yksin telkun ja kaljatölkin kanssa vanhuuspääiviksi.

Sellaiset miesvihat siellä. Yritä jaksaa, ei kaikki ole pahoja vaikka sinua onkin satutettu.

Vierailija
9/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP

Olen eri, mutta en minä ainakaan halunnut mitään jänskätystä eikä ole mitään halua etsiä uutta parisuhdetta. Olin enemmän yksin siinä parisuhteessa kuin nyt ihan yksin ollessa. 

Vierailija
10/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP

Sellaiset miesvihat siellä. Yritä jaksaa, ei kaikki ole pahoja vaikka sinua onkin satutettu.

Höpsis. Mulla on maailman ihanin mies kumppanina, ei tämä kohdistunut mihinkään muuhun kun älyvapaaseen kommenttiisi.

Vierailija
11/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tiennyt sen jo kauan sitten. Mutta koska meillä menee näennäisesti hyvin, en pysty eroamaan. Itse eroperheen lapsi, samoin mies, samoin lukuisat muut kenellä on teininä mennyt huonosti ja vähän myöhemminkin.

Meillä lapset teinejä joilla menee kaikilta osin hyvin, en aio olla se itsekäs joka järkyttää heidän perusturvallisuutta.

Meillä ei kuitenkaan riidellä tai muuten kiristellä välejä, ja ollaan esim. lasten kasvatuksesta ja rahan käytöstä samaa mieltä, eli lapset ei kärsi tästä tilanteesta.

Vierailija
12/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina yksin. Ex mies ei halunnut viettää kanssani aikaa. Yhdessä oltiin 20 vuotta ja tuona aikana ei tehty koskaan yhdessä mitään kodin ulkopuolella. Lasten ollessa pieniä minulla oli lapset. Kun lapset tuli lähelle teini-ikää olin taas yksinäinen. Ex ei kuunnellut ollenkaan, kun yritin puhua yhteisestä ajasta. Ex torjui minut eri tavoin ja lopulta pilkkasikin, kun yritin puhua. Ero alkoi olla mielessä. Pähkäilin sitä kaksi vuotta. Tuona aikana ihastuin toiseen mieheen.

Tuli päivä, että tuota ihanaa miestä oli pakko lähestyä ja siitä tuli lopullinen eropäätös. Elämä muuttui täysin.

Liittoni ei ollut mikään ihan hyvä muuta kuin ulospäin. Todellinen avioliiton irvikuva se oli. Hävettää ja itkettää, että niin kauan kesti. En vain tiennyt että voisi olla parempaa. Teini-iässä alkanut suhde. En ole kehdannut kaikkea kertoakaan läheisille.

Vierailija
13/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun ei ollut enää tietä ulos umpikujasta. Kun iski jatkuva epätoivo ja hetkittäin jopa itsetuhoisia ajatuksia. Kun kaikkeni olin antanut ja kaikkea yrittänyt. Kun näin kuinka lapset alkoivat oireilla, pelätä ja vetäytyä kuoriinsa. Kävin läpi ajatuksiani ja tunteitani mm. päiväkirjaa kirjoittaen. Lopulta ymmärsin että pelätty ero onkin tie vapauteen ja mahdolliseen onneen, kaikille. Ainoa tie. Piti nöyrtyä, myöntää virheensä ja hyväksyä paljon tehdystä työstä turhaksi ja luopua siitä minkä kuvitteli ikuiseksi. Piti surra. Piti löytää oma itsensä kaiken sen kuorrutuksen alta, joka oli kertynyt yrittäessä mukautua suhteeseen jossa mikään ei ollut tarpeeksi.

Vierailija
14/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sairastuin vakavasti ja jouduin osastolle. Ja ex-puoliso lähti silti aiemmin varaamalleen reissulle.

Vierailija
15/15 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo alkoi uhkailla erolla, jos ei hankita lisää lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme