Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kirjoittaisit romaanin, miten aloittaisit?

Vierailija
24.03.2021 |

Jos olet kirjoittanut pöytälaatikkoromaanin tai kirjoittaisit kirjan, mitkä ovat ensimmäiset kaksi virkettä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kaunis alkukevään päivä.

Se oli päivä, jona sain kokea ensirakkauden.

Se oli päivä, jolloin tulevaisuus näytti valoisammalta kuin koskaan.

Se oli päivä, jona kuolin...

Vierailija
22/27 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö vieläkään Pjotr?

Näin aloittaisin mainion kirjani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agentti X poistui työhuoneestaan ja kulki salaisen tunnelin kautta ulos, lähimetsikköön. Niittypolun päässä seisoi musta kiiltävä auto, aurinko heijastui siitä ja taustalla näkyi sininen, aaltoileva meri.

Vierailija
24/27 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukutin vasaralla älypuhelintani. Itse asiassa minun olisi tehnyt mieleni paukuttaa sillä omaa päätäni. Olin juuri lukenut niin huonoja romaanin aloituksia av-palstalta, ettei mikään muu kuin vasaraniskun aiheuttama kipu ja sitä seuraava tajuttomuus saisi enää tätä kauhua pois tietoisuudestani.

Vierailija
25/27 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuistin portailla makaavaa ruumista ja mietin, miten saisin sen käärittyä pressuun ja pudotettua jokeen. Haistaisiko ruumiskoira kalmon vielä viikkojen kuluttua ja kaipaisiko joku todennäköisesti latvialaista mökkivarasta, jonka elämä päättyi hieman epäselvissä olosuhteissa syrjäisen talon pihamaalla.

Vierailija
26/27 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sulkiessani asunnon oven takanani, että olin pitkän poliisinurani aikana nähnyt jo kaiken mahdollisen. Mutta tällaiseen en ollut varautunut, koska tällaiseen ei ikinä voi varautua.

Laskeuduin portaat alas kadulle ja sytytin tupakan.

Vierailija
27/27 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkelana naisena ammuin iskuyritykset alas kerta toisensa jälkeen.

Sinä olet varmaan Venuksesta, hän sanoi katseen lipuessa pitkin vartaloni lukuisia kaarteita.

Uskotko tosiaan, että neljäsataisessa helvetillisessä kuumuudessa on elämää?

Hänen poskensa kuumottivat nyt niin, että säälistä ohjasin hänet marraskuisen illan hämärään ja osoitin taivaalta Venusta ja kysyin

”Tiedätkö mikä tuolla loistaa?”

Hän vastasi ”tähti”.

Ajattelin, että mies joka väittää planeettaa tähdeksi, on liian tyhmä lasteni tulevaksi isäksi.

Annoin säälistä hänelle suukon ja toivotin valoisaa elämää....

Khih hihhh, ottakaa huumorilla vaan 😁😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi