Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunta on menossa kohti tuhoa

Oie0
24.03.2021 |

Olen miettinyt yhteiskunnan menoa ja sitä, että miksi Suomessa hyysätään narkomaaneja ja juoppoja. Tiedän monta perhettä, joissa lapset on otettu huostaan tai ovat sijaisperheessä, sen takia että lapsen vanhemmat/vanhempi on narkomaani tai alkoholisti. Pitääkö tällaisten ihmisten hankkia niitä lapsia, jos niitä ei pysty hoitamaan ja elättämään. Normaalit ihmiset ja vanhemmat käyvät töissä, hoitavan kodin ja perheen vaikka elämä on välillä vaikeata ja haastavaa, mutta he eivät anna periksi vaan puskevat eteenpäin, tällä en tarkoita rikkaita vaan ihan pienituloisia ja keskituloisia. He harvemmin lapsia antavat pois. Miksi yhteiskunnan pitää elättää näitä jotka ovat itse aiheuttaneet juomisella ja huumeilla elämänsä siihen tilaan. Olen sitä mieltä, että jos olet narkomaani tai alkoholisti elätä itsesi ilman yhteiskunnan etuja ja rahoja! Yhdelle narkomaanille sossu maksoi tekohampaat, mutta toisaalta tiedän vanhuksen joka on koko ikänsä tehnyt töitä, kasvattanut lapset yksin, mutta pienituloisena ei saa tekohampaita, eikä yhteiskunta tule vastaan. Miksi narkomaanille kustannetaan tekarit, mutta vanhukselle ei? Yhteiskunnassa on jotain vinossa ja pahasti. Sama Sipilän älytön mahdollisesti 300 euroa sijoituksen antaminen vastasyntyneelle, hankkikoot kaikki rahansa itse. Jos vanhemmat ei pysty 300 euron sijoitus pesämunaa antamaan, niin mielestäni yhteiskunnan ei sitä tarvitse maksaa. Lapsia ei kenenkään tarvitse tehdä, jos ei pysty jälkeläisiään kasvattamaan. Tällaisia ajatuksia tällä kertaa

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä