Tykkääkö ihastus?
Moi! Oon kuudes luokkalaine tyttö ja mul on ihastus. Se on mua paljo lyhyempi mut se ei haittaa mua, mukava ja viisas jne... Haluisin tietää tykkääkö musta, en ole uskaltanut kysyä. Ollaan juteltu paljon eri aiheista ja tiedän hänestä melko paljon. Laitetaan toisillemme joka ilta hyvät yöt ja on kehunut mua. Sanonut, että tykkää pitkistä tytöistä (olen luokan ylivoimaisesti pisin). Mutta koulussa hän ei sano sanaakaan, saattaa tunnilla tulla katsekontakteja, mutta esittää vaan kavereiden seurassa kovista. Tuntuu, ettei tykkää musta. Mitä mieltä te ootte? Neuvoja voi antaa!
Kommentit (3)
Kysy vaan kuulostaa oikeelta.Oon ite 5lk. Joskus nelosella vaan kerroin ihastukselle no ei sillon tullu vasta kaikua,mut ärsyttää,oon vielki siihen ihastunut se ei kuitenkaan tykkää musta sillee (kavereita ollaan) mut on kysyny mun luokkalaiselt alax.No ei vissii halunnu kuitenkaan se mun luokkalainen. Mut harmittaa enkä osaa päästää irti
Sain äkillisen halun vahingoittaa itseäni kun luin tämän ketjun.
Luulen että tykkää, taitaa syystä tai toisesta pitää koulussa etäisyyttä. Jatka ihmeessä tutustumista! 🙂