Kuinka/mistä saada rahaa nopeasti
Asun tosiaan Kokkolassa ja olen 12v. Nyt tarvitaan enemmän kuin pullorahoja 2€. Ymmärrän tietokoneista todella paljon ja videopeleistä myös. Osaisin kasata pöytäkoneen. Olen todella hyvä äidinkielessä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti?!
1vk-4kk
Ap
Kannattaa olla yhteydessä Setämieheen, saatte varmasti jonkinlaisen diilin aikaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Myy ittees
Ap on 12
Myy torissa/huutonetissä/regionlinessa vanhoja kirjoja, pelejä, jne
Ilmotuksia vaan jonnekin että voit avustella pientä korvausta vastaan vaikka noiden tieetokoneiden kanssa. Ja tietysti aina voi kirjottaa jotain äikän aineita ja kaupata niitä teinileffa-tyyliin.. Tai antaa tukiopetusta.
4h-toiminnan kautta lapsenvahdiksi tai koiravahdiksi tms. 4h-yhdistyksillä myös muita ansaintamahdollisuuksia nuorille. Lyhyt muutaman päivän kurssi. Jos ei kuitenkaan nappaa, niin alla toinen ehdotus.
Osaamistasi voisi kannattaa hyödyntää ja myydä pöytäkoneita, lisämuistia tms netissä.
Olet sen verran nuori, että ns oikeat työt ei onnistu.
Kyttää kryptosivustoilla uusien projektejen airdroppeja(näytteitä). Sain itse esim. viime syksynä uniswapin airdropin, joka on nyt 12 000 €, kun laitoin sen liquidity pooliin. Ja toisen badgerin, joka reilun tonnin.
Parhain olisi ollut memen airdrop viime syksyltä, joka on nyt 1 100 000 €, mutta valitettavasti en ollut 250 ensimmäisen joukossa.
Kuinka nopeasti?!