Uskaltaisitko mennä hotellilomalle pääsiäisenä?
Niin, jos menisit niin miten toimisit toisin kuin aiemmin?
Kommentit (13)
Kyllä minä varmaan uskaltaisin, muttei ole halua mennä. Jos nyt kumminkin menisin, niin aamiaisen tilaisin huoneeseen, jos mahdollista.
Miksen uskaltaisi? Elän niin normaalisti muutenkin kuin vaan mahdollista kaikkien maskiöyhöttäjien ja korona -kiimaisten keskuudessa. Jos vaan joku kylpylä olisi auki niin sinne! En lopeta elämistä ennen kuin kuolo korjaa enkä välitä kiukkuisista katseista kaupan hyllyillä kun käyn ostoksilla ilman vaippaa naaman edessä
Vain jos sinne olisi lyhyt matka julkisilla tai voisi mennä autolla.
Olin juuri omassa kotikaupungissa yhden yön hotellissa. Minusta siellä oli ihan hyvät järjestelyt. Saunan sai varata omaan käyttöön, kuntosalilla sai olla neljä ihmistä kerrallaan, aamiainen haettiin noutoaamiaisena ja syötiin huoneessa. Ja kävin läheisestä kaupasta hakemassa ruokaa syötäväksi.
Olin aina maski naamalla julkisissa hotellin tiloissa, tosin ei siellä ollut missään juurikaan enemmän ihmisiä.
Tietysti . Ei se korona tartu siellä sen pahemmin kuin asuin paikoilla mutta satiaiset täit voi saada hotellin viimex viimevuonna vaihdetusta lakanasta. Tai pyyhkeistä ....
Kyllä sillä lailla, ettei olisi juurikaan kontakteja vieraisiin ihmsiin. Eväspussi huoneeseen, samoin avaimet lähtiessä.
Omenahotelli voisi olla ratkaisu, niin ei tarvitsisi respassakaan notkua.
Kaupunkilomalle en lähtisi mutta esim Lappiin voisin lähteä rauhalliseen paikkaan.
Ei kiinnosta, vieraassa kaupungissa missä ei ole mikään auki. Ei huvita möllöttää huoneessa pelkästään, ja joku kylpylätýylinen ratkaisu ei nappaa.
Tottakai. Oltiin vkl Turussa hotellissa. Tavattiin vain respan työntekijä. Muita asiakkaita ei nähty. Illallinen ja aamiainen noudettiin huoneeseen ja muuten ulkoiltiin Aurajoen rannalla.
Uskaltaisin. Olen rokotukset saanut ja aivan varmasti joku hotelli on turvallisempi kuin oma työpaikkani koronan suhteen. En toimisi mitenkään toisin.