Minun unelmani on maailma, jossa ihmisten ei tarvitsisi tehdä töitä.
Robotit tekisivät kaikki työt ja ne olisivat sellaisia robotteja että kun niihin tulisi vikaa niin ne osaisivat itse korjata sen ja rikki mennyt robotti olisi helppo vaihtaa uuteen. Rikki menneestä robotista olisi helppo sitten tehdä uusi robotti ja senkin tekisi joku toinen robotti.
Silloin ihmisillä olisi enemmän vapaa-aikaa ja aikaa tutustua toisiinsa. Silloin ihmiset ehkä ehtisivät tutustumaan minuunkin ja huomata wttä minä olen ihan kiva kaveri.
Tai ainakin sellainen olisi kiva maailma, että minun ei tarvitsisi tehdä töitä.
Kommentit (5)
Eihän Suomessa nytkään ole kenenkään pakko töitä tehdä.
Mulla oli ihan helvetin tylsää kun en ollut töissä. Työni on tosi mielekästä, olen erittäin kiitollinen että saan tehdä sitä.
Olisi upeaa kyllä. Ihminen saisi tehdä mitä haluaa. Ne jotka rakastaa raatamista saisi tehdä töitä ja muut saisi toteuttaa vapaasti itseään. Se olisi ihan parasta!
Minä haaveilin lapsena myös että robotit tekisi ihmisten työt. Saisi ostaa oman robotin joko velkarahalla tai sitten käteisellä jos on vaikka töissä ollut muutaman vuoden. Sitten tämä robotti kävisi ns. töissä ja elättäisi minut. Aikuisena tämä muistui mieleen kun ostin osinko-osakkeita ja tajusin että nehän on ne minun haaveilemat robotit😊 Olin haaveillut tietämättäni jo alakoulun alimmilla luokilla olevani sijoittaja.
Minulla taas on unelma, että kaikki voisivat tehdä töitä.