Muita, joiden kropassa on kaikki rumaa tai pilalla?
Ihan oikeasti mikään ei vastaa kauneusihanteita ja yllättävän moni ruumiinosa on suoranaisesti pilalla, esim.:
- hamppuiset hiukset pahinta mahdollista eli puolikiharaa mallia (ei pysy siistinä suoristettuna eikä kiharrettuna)
- ruma possun naama
- kaksoisleuka/heltta painosta riippumatta
- rinnat roikkuu
- hirveästi luomia
- vatsanahka venynyt ja arpinen
- laskeumaa, mutta ei riittävästi leikkaukseen
- lähinnä jauhelihapaketilta synnytysten jäljiltä näyttävä alapää muutenkin
- ulkoiset pukamat, joita ei leikata
- selluliittia
- suonikohjuja
Noin äkkiseltään siedettäviä vartalonosia on ehkä korvat ja varpaat.
Tämä olemukseni on alkanut ahdistaa minua itseäni nyt niin paljon, että asia vaikuttaa jo parisuhteeseenkin.
Olenko ainoa, jolla on käynyt näin huono tuuri geenilotossa ja elämässä?
Kommentit (40)
Lapseton N +35 täällä:
-lyhyt ja persjalkainen vartalo
-tissit jotka on muodoltaan "en tiedä ollakko ketunnokka vai ei"
-taaperon kaltainen pömppömasu, olen liian mukavuudenhaluinen päästäkseni lievästä ylipainosta eroon
-littanat hiukset, mikään ei auta niihin
-nenä ei ole uljas suomalainen perusnenä vaan jotain muuta
-sormet kuin grillimakkarat
Mietintämyssyn alla on millaisen kissan otan seuraavaksi kanssani asumaan. Ei tässä muu auta.
Joo mullakin on välillä tollanen olo. Sit kun sitä listaa miettii, niin melkein kaikki listassa on kuitenkin vaan kosmeettista. Näpyt, keltaiset hampaat, kuivat hiukset jne. harmittaa tietysti. Ihmisiä me vaan ollaan. Mut koitan silti miettii et oikeasti ne on vaan pieniä juttuja.
Mulla on kaksi toimivaa kättä ja jalkaa. Mä näen ja kuulen. Mä olen terve. Mulla on niin paljon asiat paremmin kuin monella muulla.
Mulla on kaksoisleuka, vaikka olen normaalipainoinen ja plussana kolo leuassa. Arvatkaa olenko saanut kuulla hiirenp*llu-vitsejä. Mua pilkattiin noiden ominaisuuksien takia muinaisessa somessa, ii2:ssa ja IRC-galleriassa, oli oikein omat haukkumayhteisöt "Kylän rumin muija".
Itsetuntoni on yhä 15 vuotta myöhemmin hajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun listani:
- pituus 172cm
- hoikka vartalo
- sirot ja linnunluiset kädetEli alinta mahdollista kastia.
Plussilla eli hyväkuntoisuudella ym ei ole merkitystä, koko ja jykevyys ratkaisee 100%.
Olet siis mies?
Linkkaa kuva esimerkiksi siiitä miltä näytät. Ei tuo nyt niin kamalalta kuulosta.
https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…
Ja ikää on 35+, ei 17v.
Minä olen lähellä tätä, ja kuten sinullakin, ranteet ovat ohuemmat kuin kuvan miehellä. Pituutta sentin verran enemmän, ja ikää muutama vuosi lisää.
On kuitenkin ajateltava siten että olen terve, ikäisekseni hyväkuntoinen, minulla on työpaikka, harrastuksia ja kavereita. Eivät asiat huonosti ole, vaikka olisinkin seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä Ö-luokkaa.
Ulkonäkö ei ole häirinnyt aikoihin, olen sellainen kuin olen. Olen jopa oppinut pitämään vartalostani toiminnallisessa mielessä koska olen nopea ja ketterä.
Jos osat toimii niin ole iloinen, oikeasti! Ikävä kyllä usein sitä kroppaa ei osaa arvostaa ennenkuin sen terveyden menettää. Silloin tajuaa miten turhaa ja pinnallista moni asia on.
Laskeuma,pukamat ja suonikohjut kuuluu hoitaa.
Mene yksityiselle ja pyydä lähete toimenpiteeseen,varmasti saat kun kerrot miten haittaavat elämääsi,heikentävät oikeasti elämänlaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun listani:
- pituus 172cm
- hoikka vartalo
Plussilla eli hyväkuntoisuudella ym ei ole merkitystä, koko ja jykevyys ratkaisee 100%.
Olet siis mies?
Linkkaa kuva esimerkiksi siiitä miltä näytät. Ei tuo nyt niin kamalalta kuulosta.
Ja ikää on 35+, ei 17v.
Minä olen lähellä tätä, ja kuten sinullakin, ranteet ovat ohuemmat kuin kuvan miehellä. Pituutta sentin verran enemmän, ja ikää muutama vuosi lisää.
On kuitenkin ajateltava siten että olen terve, ikäisekseni hyväkuntoinen, minulla on työpaikka, harrastuksia ja kavereita. Eivät asiat huonosti ole, vaikka olisinkin seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä Ö-luokkaa.
Ulkonäkö ei ole häirinnyt aikoihin, olen sellainen kuin olen. Olen jopa oppinut pitämään vartalostani toiminnallisessa mielessä koska olen nopea ja ketterä.
Tekstistä sai semmoisen kuvan että varmaankin merkittäviä epämuodostumia tms kyseessä.
Ei nyt ihan vastannut ennakkokäsitystä kun klikkasin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun listani:
- pituus 172cm
- hoikka vartalo
Olet siis mies?
Ja ikää on 35+, ei 17v.
Häh, tuohan on hyvä kroppa.
Rehellinen arvio, mieheltä miehelle.
Ei tuo nyt huonoin mahdollinen ole. 1,5/5 sun ikäluokassa. Jos ranteet on ohuemmat niin pisteet laskee, mutta kyllä semmoiset BMI 40/165cm miehet voitat kuitenkin.
Kunnon treenillä voisit olla 2/5, tolla pituudella ei ikävä kyllä sitä parempaan ylletä.
Mulla on jotenkin kaikki kasvonpiirteet toisiinsa sopimattomia, oon lihonut hirveästi eli nykyisin sellainen muodoton turilas. Vaikka laihtuisin, niin silti tilanne olisi huono. Paljon luomia, sitäkin enemmän arpia. Silmistä hiuksiin kaikki tylsän väristä. Hörökorvat ja varpaat kuin höyrytetyt nakit (joita ei nykysin onneksi juurikaan näe).
Katselen kaiholla kuvia kropastani ollessani nuori, olin hoikka ja urheilullinen ja vielä tyytyväinen itseeni tuolloin. Pidin itseäni sellaisena söpönä naapurintyttönä ja olinkin. Kun kerran saisi vielä saman itsetunnon tässä elämässä. Höyrytetyt nakkivarpaatkaan eivät tuolloin haitanneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun listani:
- pituus 172cm
- hoikka vartalo
Olet siis mies?
Ja ikää on 35+, ei 17v.
Muuten sama mutta ranteet ja sormet ovat vielä sirommat kuin kuvan miehellä :(
No laita slim fit pitkähihainen kauluspaita peitoksi. Näytät varmasti hyvältä siinä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun listani:
- pituus 172cm
- hoikka vartalo
Olet siis mies?
Ja ikää on 35+, ei 17v.
Häh, tuohan on hyvä kroppa.
17-vuotiaalle. Tämän ikäiselle huonoin mahdollinen.
Höpö-höpö. Ei kaikki tykkää bodareista.
Välillä unohdan hetkeksi ulkonäköni jossa kaikkien mielestä vikaa. Muistuu viimeistään silloin kun sitä kommentoidaan ilkeästi päin näköä, selän takana haukutaan tyäpaikkakiusaamisessa ja kaupassa asioidessa teinitytöt ivaa tirskuen
Vierailija kirjoitti:
Välillä unohdan hetkeksi ulkonäköni jossa kaikkien mielestä vikaa. Muistuu viimeistään silloin kun sitä kommentoidaan ilkeästi päin näköä, selän takana haukutaan tyäpaikkakiusaamisessa ja kaupassa asioidessa teinitytöt ivaa tirskuen
Teinit on pelottavia. Niiltä tulee aina jotain ivaa tai pilkkaa, kun ohi kävelee. Toinen ryhmä on mummelit. Niiltäkin pääsee kaikenlaisia ulkonäköön liittyviä sammakoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se laihduttaminen aina auttaa. Ja jos ei auta muuhun, niin ainakin terveyteen. Ei laihduttamalla voi hävitä. Saliakin on hyvä saada, extra lihas muuttaa kehon kuin kehon kauniimmaksi.
Laihdutus ei kyllä vie ulkoisia peräpukamia tai luonnonkähärää tukkaa minnekään :D
Mikä vika hiuksissa on? Runsaat luonnonkiharat hiukset on oikein kivat ja rönttönen ei ole ikinä ruma.
Olen pitkä, joten vaikeaa olla ”huomaamaton”. Väärät sääret, epäsopusuhtainen vartalo, kauheat selluliitit, alapää pilalla synnytyksen jäljiltä (ei auta lihastreenit tähän), pitkä kapea pää, joten hiukset auki näyttää kauhealta. Kroppa siis ihan hirveä, naama sentään ok.
-Olen läski ja tuskin laihdun nyt nelikymppisenä kun en ole aiemminkaan onnistunut
-lyhyt, 156cm.
-hörökorvat
-lirut hiukset, naiset kyllä tietävät tämän hiuslaadun jossa ei pysy kiharat ja osaa vain lötköttää, toki pulmista pienin
-ylipaino on jaloissa, mulla on sellaiset elefantin jalat, oikeasti, lisäksi sellu ja suonikohjut.
Naama on ihan neutraali, mut tunnen olevani tavallaan sosiaalisesti vammainen noiden jalkojen vuoksi. Ja ei, en jaksa laihduttaa. Täysi työ saada paino pysymään alle 90kg. En ikinä menis tinderiin.
Paksut nilkat ja pohkeet, reidet täynnä selluliittia, takapuoli leveä kuin 7 leivän uuni.
Vatsa isompi kuin ensimmäistä lastani viimeisillään odottaessa.
Kaksoisleuka höllyy ja kaula on kurttuinen kuin kalkkunalla.
Silmäluomet roikkuu, hampaat on keltaiset... Eli onhan näitä. Ennen olin nätti, kauniiksikin kehuttu, mutta siitä on aikaa parikymmentä vuotta ja tuplasti enemmän kiloja. Mutta toisaalta, ikääkin on reippaasti yli 50, nätit päivät on nähty, nyt saa jo olla röllöttää ihan omana itsenään 😛
Kyllä ne pukamat yksityisellä leikataan. Rahaa tiskiin.
Neljän lapsen jälkeen multa löytyy kaikki kamaluudet mitä ap mainitsee, suonikohjut on sukuvika. Multa on jo kerran ne leikattu, mutta uusia vaan tulee vanhojen tilalle. Paino on normaali. Kiva käydä rannalla ja uimahallissa, not.