Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvihullut rakkaudella: missä muissa tuotteissa teillä on kahvia?

Vierailija
23.03.2021 |

Aloitan.

Palmolivella oli aivan ihana Coffee Lover- niminen suihkugeeli. Tuoksui kahvitaivaalle suihkussa. Ja sitä ei enää saa mistään!

(Tietääkö kukaan minne siitä voisi lähettää toiveen, ei meilitse. )

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kahvi on ällöä, kuten jugurtissa.

Vierailija
2/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvijugurtti on kyllä ihan parasta. Aika sokerista tosin, ei pidä liian usein ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä kahvi on ällöä, kuten jugurtissa.

Mä olen kanssa enempi kuuman kahvin ihmisiä. Nykyään siitä on ihan kylmä kahvitrendi päällä, kaupoissa on myytävänä kylmää kahvia, Starbucksista Rainbowhin. Mutta kylmää saa niinkin, että ei juo kaikkea mukissa olevaa kuumaa kahvia hetsiltään ja tsa daa! Kylmää kahvia. 

Kahvijugurttia olen joskus syönyt, ihan ok, mutta ei kummempaa. 

Vierailija
4/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakastikkeen nesteeksi, lampaan marinadiin, paistin valeluun, lihapulliin, kaurapuuron nesteeksi, smoothien sekaan jne. Käyttökohteitahan löytyy pilvin pimein juomallekin, puhumattakaan kahvinpuruista kakku-, leipä- ja pullataikinoissa.

Vierailija
5/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään oikeasti kahvin tuoksuista hajuvettä. Olen googlannut ja ulkomailla olisi jotain kahvituoksuja, mutta ei niistä tiedä etukäteen ovatko millaisia. 

Naisten Black Opiumissa ei tuoksu kahvi vaikka niin väitetään. Joten se siitä. 

Vierailija
6/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin makuisia vanukkaita syön ihan hullun lailla.

Vierailija
7/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kahvivanukas on tosi hyvää. Kakuissa, kekseissä ym leivonnaisissa tosi hyvä aromiaine esim suklaaseen yhdistettynä.

Kahvipapuja voi myös laittaa avoimeen lasipurkkiin esim eteiseen, antaa hyvän tuoksun.

Vierailija
8/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinpuruja käytän kasvojen ja vartalon kuorinnassa, siitä jää hento kahvin tuoksu iholle

Vierailija
9/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin makuisia vanukkaita syön ihan hullun lailla.

Onko niitä kaupassa ? Täytyykin katsoa seuraavalla käynnillä. :)

Vierailija
10/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt kahvinporot jalkojen kuorintaan.

Vierailija
11/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehty kahvivanukas on tosi hyvää. Kakuissa, kekseissä ym leivonnaisissa tosi hyvä aromiaine esim suklaaseen yhdistettynä.

Kahvipapuja voi myös laittaa avoimeen lasipurkkiin esim eteiseen, antaa hyvän tuoksun.

Hyviä vinkkejä, kiitos! 

Vierailija
12/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinpuruja käytän kasvojen ja vartalon kuorinnassa, siitä jää hento kahvin tuoksu iholle

Olen tehnyt samoin. Kokeilin ihan kahvipuruilla normikahvinkeiton jälkeen ja sitten ostin Emotionista kahvikuorintapurkin (ei kallista) ja se on ollut todella hyvää, on pehmeämpää kuin normipurujen suoraan käyttäminen iholle, jotenkin kermaista. 

Vierailija
13/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hyvää kuumaa mustaa kahvia, mutta missään muussa en tykkää kahvin mausta.

Lakritsin kanssa sama juttu 🤔

Vierailija
14/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt samoin. Kokeilin ihan kahvipuruilla normikahvinkeiton jälkeen ja sitten ostin Emotionista kahvikuorintapurkin (ei kallista) ja se on ollut todella hyvää, on pehmeämpää kuin normipurujen suoraan käyttäminen iholle, jotenkin kermaista. 

Oon tehnyt niin että sekoitan puruja ja puhdistusainetta/suihkusaippuaa ja sitten hieron iholle. Välillä kyllä myös pelkkiä puruja mutta se on kasvojen iholle usein käytettynä vähän liikaa.

Vierailija
15/15 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun blondasin hiuksia ja niistä tuli liian vaaleat niin tein hoitoaineesta ja pikakahvista semmosen mössön jonka laitoin hiuksiin ja annoin vaikuttaa noin puoli tuntia. Siitä jäi sen verran väriä että hiukset ei enää hohtaneet pimeässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi