Kahvihullut rakkaudella: missä muissa tuotteissa teillä on kahvia?
Aloitan.
Palmolivella oli aivan ihana Coffee Lover- niminen suihkugeeli. Tuoksui kahvitaivaalle suihkussa. Ja sitä ei enää saa mistään!
(Tietääkö kukaan minne siitä voisi lähettää toiveen, ei meilitse. )
Kommentit (15)
Kahvijugurtti on kyllä ihan parasta. Aika sokerista tosin, ei pidä liian usein ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä kahvi on ällöä, kuten jugurtissa.
Mä olen kanssa enempi kuuman kahvin ihmisiä. Nykyään siitä on ihan kylmä kahvitrendi päällä, kaupoissa on myytävänä kylmää kahvia, Starbucksista Rainbowhin. Mutta kylmää saa niinkin, että ei juo kaikkea mukissa olevaa kuumaa kahvia hetsiltään ja tsa daa! Kylmää kahvia.
Kahvijugurttia olen joskus syönyt, ihan ok, mutta ei kummempaa.
Jauhelihakastikkeen nesteeksi, lampaan marinadiin, paistin valeluun, lihapulliin, kaurapuuron nesteeksi, smoothien sekaan jne. Käyttökohteitahan löytyy pilvin pimein juomallekin, puhumattakaan kahvinpuruista kakku-, leipä- ja pullataikinoissa.
Onkohan mitään oikeasti kahvin tuoksuista hajuvettä. Olen googlannut ja ulkomailla olisi jotain kahvituoksuja, mutta ei niistä tiedä etukäteen ovatko millaisia.
Naisten Black Opiumissa ei tuoksu kahvi vaikka niin väitetään. Joten se siitä.
Kahvin makuisia vanukkaita syön ihan hullun lailla.
Itse tehty kahvivanukas on tosi hyvää. Kakuissa, kekseissä ym leivonnaisissa tosi hyvä aromiaine esim suklaaseen yhdistettynä.
Kahvipapuja voi myös laittaa avoimeen lasipurkkiin esim eteiseen, antaa hyvän tuoksun.
Kahvinpuruja käytän kasvojen ja vartalon kuorinnassa, siitä jää hento kahvin tuoksu iholle
Vierailija kirjoitti:
Kahvin makuisia vanukkaita syön ihan hullun lailla.
Onko niitä kaupassa ? Täytyykin katsoa seuraavalla käynnillä. :)
Käytetyt kahvinporot jalkojen kuorintaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehty kahvivanukas on tosi hyvää. Kakuissa, kekseissä ym leivonnaisissa tosi hyvä aromiaine esim suklaaseen yhdistettynä.
Kahvipapuja voi myös laittaa avoimeen lasipurkkiin esim eteiseen, antaa hyvän tuoksun.
Hyviä vinkkejä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kahvinpuruja käytän kasvojen ja vartalon kuorinnassa, siitä jää hento kahvin tuoksu iholle
Olen tehnyt samoin. Kokeilin ihan kahvipuruilla normikahvinkeiton jälkeen ja sitten ostin Emotionista kahvikuorintapurkin (ei kallista) ja se on ollut todella hyvää, on pehmeämpää kuin normipurujen suoraan käyttäminen iholle, jotenkin kermaista.
Rakastan hyvää kuumaa mustaa kahvia, mutta missään muussa en tykkää kahvin mausta.
Lakritsin kanssa sama juttu 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt samoin. Kokeilin ihan kahvipuruilla normikahvinkeiton jälkeen ja sitten ostin Emotionista kahvikuorintapurkin (ei kallista) ja se on ollut todella hyvää, on pehmeämpää kuin normipurujen suoraan käyttäminen iholle, jotenkin kermaista.
Oon tehnyt niin että sekoitan puruja ja puhdistusainetta/suihkusaippuaa ja sitten hieron iholle. Välillä kyllä myös pelkkiä puruja mutta se on kasvojen iholle usein käytettynä vähän liikaa.
Aikoinaan kun blondasin hiuksia ja niistä tuli liian vaaleat niin tein hoitoaineesta ja pikakahvista semmosen mössön jonka laitoin hiuksiin ja annoin vaikuttaa noin puoli tuntia. Siitä jäi sen verran väriä että hiukset ei enää hohtaneet pimeässä.
Kylmä kahvi on ällöä, kuten jugurtissa.