Suutuin äsken 2 vuotiaalle ku kaatoi pissansa mun syliin! ://
Poika teki pissan pottaa ja tuttuun tapaan otti pottansa ja tuli näyttämään mulle ja tuumas kakka (se sanoo pissaaki kakaks). Samantien ilmeisesti siltä ote lipes ja ja pissat kaatu suoraan mun syliin.
Mä suutuin ja pistin vaipan ja housut ja pistin sänkyynsä nukkumaan. Se on nukkunut nyt meidän vieressä ja pinnasänky on ollut lähinnä romu varasto. Mut nyt poistin romut pois, pistin petivaatteet tilalle ja poika sänkyynsä huutamaan. Mä en huoli sitä ensyöks viereen!!! :/
Hitto vaan ku on tainut sen verta kasvaa edellisestä pinnasängyn käytöstä että osaa kiivetä sieltä ite jo pois. Oon nyt käynyt pistämässä sen sinne takas pari kertaa.
Kommentit (7)
Eihän se tahallaan sitä tehny pieni...kun tuli sulle näyttämään kuinka osasi pottaan tehdä.
Mut mä oon kieltänyt sitä monta kertaa että ei tuo sitä pottaa mulle, mä kyl nään koska sinne on pissa tullut. Mut ehkä se oli vaan ylpeä työstään.
Nyt vaan petasin pinnasängyn turhaan....
t:ap
Kyllä sä nyt teit aika väärin. Ei muuta ku kipinkapin pyytämään anteeksi!
Siihen ei tarvita ku avata kasvatuskirja niin tietää miten kertakaikkista vahinkoa lapsen kehitykselle tolla saa aikaan. Enempää kun ei lapsen siisteyskasvatusta vois vahingoittaa. Silti ajatus saa ahdistumaan, että jos jostain OIKEESTI löytyis mamma joka ei tällästä tietäis, ei kai. Lapsen ylpeys omasta kehityksestä...rakkaus äitiin ja toive miellyttämisestä...ja hups, kaikki romahtaa. Ja taas yksi ainakin anaalinen persoona, muista traumoista puhumattakaan lisää.
Reipas äiti, toivottavasti ei totta :(
Aika rajut rangaistukset sulla on pienelle lapselle ja vielä täysin TURHASTA asiasta. Ei se varmaan ole kivaa jos pissaa kaatuu päälle, mutta hei camoon, pienen lapsen pissa ei lähes tulkoon kuin vettä! Saat kyllä pyytää lapseltasi anteeksi ja sanoa että kyllä äiti käyttäytyi nyt TODELLA huonosti. Syytä sitten itseäsi vaan kun kuivaksiopettelu ottaa reilusti takapakkia ja VAROKIN syyttämästä ja syyllistämästä siitä lastasi!
Nyt mene pyytään anteeksi pieneltä!