Kellään muulla fiilis että mihinkään ei saa enää yhteyttä? ”Puhelinpalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa...”
En tiedä onko korona-aika lisännyt tätä, mutta tuntuu että mihinkään ei pääse enää läpi, oli kyse sitten terveyspalveluista, yrityksistä, pankeista, viranomaisista tai yhdistyksistä.
Sähköpostia ei voi lähettää ja puhelimella ei saa yhteyttä. Ennen vanhaan joutui jonottamaan ehkä puoli tuntia ja sitten pääsi läpi. Sen jälkeen tuli moneen paikkaan takaisinsoittopalvelu, mutta nyt nekin ovat ruuhkautuneet ja ovat joko pois käytöstä tai sitä takaisinsoittoa ei muuten vaan tule koskaan.
Viimeksi tänään olen yrittänyt päästä läpi numeroon, joka palvelee kahtena päivänä viikossa pari tuntia, ja siellä ei ole jonotustoimintoa, takaisinsoittopalvelua, ei mitään, vain ääninauha, joka pyytää soittamaan ruuhkan takia hetken kuluttua uudestaan.
Meinasin kysyä kuluttajaneuvonnasta onko heillä joku näkemys tästä asiakaspalvelun heikosta saavutettavuudesta, mutta siellä oli sama juttu.
Ärsyttää.
Kommentit (7)
Olen pari kertaa nyt yrittänyt Nordean valtakunnalliseen numeroon. Kun ei ole toimipistettä paikkakunnalla niin ei voi mennä sinne. Lähimpään on n. 50 km.
Ensin jonotusaika oli noin 17 minuuttia, en odottanut. Toisen kerran 42 minuuttia, en odottanut.
Ei kukaan enää välitä, niin se menee ja se on ikävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää välitä, niin se menee ja se on ikävä asia.
Mutta kiinnostaa miten tämä tilanne on yhtäkkiä edennyt tähän pisteeseen? Onko niin että koronan takia asiakaspalvelijat jne. ovat etänä ja kukaan ei valvo vastataanko puheluihin? Siellä sitten ääninauha vaan pyörii ja oikeasti asiakaspalvelijat katsovat Netflixiä?
Kellään mitään tietoa mikä tähän on syynä? Tai vinkkejä mitä pitäisi tehdä että saisi yhteyden johonkin?
Tuskin edes ketään langan päässä. Laitetaan nauha pyörimään, kun ei ole resursseja palkata riittävästi väkeä vaihteeseen tai asiakaspalveluun.
Turhauttaa, kun pitäisi saada yhteys, eikä aikaa tai rahaa (puhelumaksu) jonottaa koko päivää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes ketään langan päässä. Laitetaan nauha pyörimään, kun ei ole resursseja palkata riittävästi väkeä vaihteeseen tai asiakaspalveluun.
Turhauttaa, kun pitäisi saada yhteys, eikä aikaa tai rahaa (puhelumaksu) jonottaa koko päivää.
Tuohan on suorastaan rikollista laittaa ihmiset jonottamaan palveluun jota ei käytännössä ole edes olemassa! Ajan ja rahan varastamista.
Kyllä ja jos jättää viestin vastaajaan niin kukaan ei siltikään sieltä virastosta soita.