Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdota mulle ensi viikoksi lomatekemistä!

Vierailija
23.03.2021 |

Niin ensi viikko olisi lomaa. Lapset on koulussa, mitäpä sitä keksii? Siivota en aio. Muuten jotain kivaa...?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Origameja. :) Ostat paperit ja sit teet muutaman. Bittiavaruudes on vaikka kuinka paljon ohjeita! Sit jos tykkäät, nii voit tehä lasten kanssa yhessä. :)

Vierailija
2/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii istuttaa taimia, käydä pitkällä kävelyllä tai pyöräillä, lue kirjaa, keitä kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räplää pimppireikääsi.

Vierailija
4/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patikkareitit alkaa jo joissain paikoissa olla sulia niin että ainakin hyvillä kengillä pärjää, toki riippuu missä päin Suomea olet. Ainakin täällä etelässä tänään oli jo ihana fiilistellä alkavan kevään aurinkoa.

Vierailija
5/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt että olisi kiva kokeilla öljymaalausta, joskus kouluaikoina olen sitä viimeksi tehnyt. Loma olisi siihen otollinen tilaisuus.

Vierailija
6/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä sohvalla röhötystä jäätelöä tai muut hyvää syöden ja leffaa katsoen.

Sitten joku pidempi lenkki, pyörällä, hiihtäen, autolla uusiin maisemiin, millä nyt teiltä pääsekin.

Ota työn alle joku projekti, vaikka vaatteen korjaus, tuolin maalaus, valokuvakirjan kokoaminen, jotain, joka on odottanut jo tovin.

Tee ristikoita tai ratko aivopähkinöitä.

Vierailija
7/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä ei koronatilanne ole paha, niin onnistuisiko ystävän kanssa vaikka terassikahvit tai kävelyretki ? 

Joku sinulle ominainen tapa hemmotella itseäsi, olisiko se sitten joku omatoiminen spahetki, ruuan tilaus kotiin, päiväsauna tms ?

Minusta lomalla ihania ovat ihanat pitkät rauhalliset aamupalat, joten satsaan itse myös niihin. 

Vierailija
8/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuss ikaa niin et ankkakävelyä koko viikko.

Vierailija
9/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään tykkäät liikunnasta, jumppaa tai tanssi Youtubesta löytyvien ohjeiden avulla.

Vierailija
10/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta löytyy liikuntavälineitä kokeiluun ja itse olen nyt lomautuksen aikana alkanut taas lukea kirjoja.

Ota joku maksukanava ja katso sarjoja.

Lähialueitten retkikohteet löytyy kaupungin sivuilta. Voi mennä koulun jälkeenkin kun jo valoista pidempään. Luksuseväät mukaan.

Hiihto, jos on lunta.

Nyt ollaan alettu joka päivä käydä miehen ja koiran kanssa lenkillä kun mies tulee töistä. Ajetaan auto johonkin satunnaiseen paikkaan ja kierretään lenkki paikoissa, joissa muuten ei tule käytyä. Ihan keskustassa, lähiöissä, lähikylissä, mökkialueilla, vasta rakennetuilla alueilla.

Tee huippuruuat perheelle jonakin päivänä. Leivo kakku ja sämpylöitä.

Vierailija
11/11 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia,thai-hierontaa...  Käy kengittään autolla öisin jos selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan