Miten 45 v miehen palaveri sujui?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh...kyllä hieman ujona naisena on aika kamalaa lukea näitä juttuja miehiltä omista naisistaan vs. Joku netti nainen. Oikeastikko omasta ajatellaan noin rumasti kun joku tarjoaa hieman kivaa luettavaa ja mielikuvaa. Surullista.oma mies varmaan ajattelee minusta samalla tavalla.
Just peruskamaa.. tuollaisia naisia meillä monilla miehillä on. Miksi pitää olla niin estynyt? Mikä on mielestäsi "joku nettinainen"? Hän on tässä tapauksessa erään miehen tavallinen nainen, joka haluaa miestään ja on kiinnostunut seksistä. Kamalaa??? Miksi te monet naiset olette niin estyneitä? Kun yksi avoimempi tulee tänne ja kirjoittaa, antakaa hänen rauhassa kirjoittaa. Älä lue näitä ketjuja jos seksi ahdistaa.
Täysin samoilla linjoilla? Oma vaimo myös tuollainen tylsä estynyt nainen. Ohana lukea kerrankin jonkun tavallisen avoimen naisen juttuja jona vielä haluaa päästää meidät muutkin miehet mukaan maailmaansa. Hieman mukavampaa piristystä meille muillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh...kyllä hieman ujona naisena on aika kamalaa lukea näitä juttuja miehiltä omista naisistaan vs. Joku netti nainen. Oikeastikko omasta ajatellaan noin rumasti kun joku tarjoaa hieman kivaa luettavaa ja mielikuvaa. Surullista.oma mies varmaan ajattelee minusta samalla tavalla.
Just peruskamaa.. tuollaisia naisia meillä monilla miehillä on. Miksi pitää olla niin estynyt? Mikä on mielestäsi "joku nettinainen"? Hän on tässä tapauksessa erään miehen tavallinen nainen, joka haluaa miestään ja on kiinnostunut seksistä. Kamalaa??? Miksi te monet naiset olette niin estyneitä? Kun yksi avoimempi tulee tänne ja kirjoittaa, antakaa hänen rauhassa kirjoittaa. Älä lue näitä ketjuja jos seksi ahdistaa.
Minua ei haittaa naisen kirjoitukset vaan se, miten helpolla miehet haluavat jotain muuta kuin omaansa. Minä olen estynyt kokemani seksuaalisen väkivallan takia. Se teki pahoja lukkoja. Mutta sen ymmärtäminen että olet joka miehen kauhunainen kun et ole yhtä avoin ja rietas tuntuu myöskin pahalta.
Koitappa prinsessa tajuta ettei ketään kiinnosta. Täällä on kerrankin ihana nainen ja me miehet halutaan nauttia. Mene muualle itkemään kohtaloasi ja anna mein aikusten nauttia kenestä haluamme. Oli se oma akka tai tämä upea nainen.
Antakaa naiset edes yhden naisen haluta kunnolla seksiä ja piristää meitä muitakin jutuillaan! Älkää tulko tätäkin ketjua pilaamaan uikutuksilla.
t. yksi haluttoman vaimon mies
Onneksi meitä miehiä on useampi joiden päivän pelastat ap. Olet aarre! Älä anna tuollaisten häiritä. Olet ainakin nainen minun makuuni. Ja kyllä, ulisijalle tiedoksi, kotoa löytyy myös oma nainen joka ei vuosien jälkeen oikein sytytä! Elämä on. Onneksi on ap:n kaltaisia naisia.
Älä ap välitä, me puolustetaan sua ja nautitaan susta!
Täällä yksi🙋vaihtaisin oman naiseni koska vaan ap:n kaltaiseen.
Menen nyt koisimaan ja uneksin ap sinusta.
😂jos miehet käyttäisi näin paljon aikaa oman naisen palvomiseen niin ehkä sitä oikeaa pesää saisi joskus ton virtuaalisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
😂jos miehet käyttäisi näin paljon aikaa oman naisen palvomiseen niin ehkä sitä oikeaa pesää saisi joskus ton virtuaalisen sijaan.
Lahnaa on hankala houkutella eikä se pahemmin edes kiinnosta enää. Jos toinen ei innostu mistään, niin miksipä itsekään?
Vierailija kirjoitti:
Olen se tyyppi, joka tuolla kirjoitti että oma vaimo saa lähetettyä vain niitä pusunaamoja, kun itse yrittää pistää parastaan hänen suuntaansa. Se on vähän tylsää ja toivoisin, että hän voisi olla pikkuisen estottomampi, kyllä. Samaan hengenvetoon pitää kuitenkin todeta, että se on juuri hänelle kirjoittelu joka saa minut kiihottumaan, ja se pieni palaute joka häneltä joskus ujosti tulee.
Kuvittelin itsekin, että nämä tänne ilmestyneet fantasioinnit olisivat saaneet minutkin innostumaan enemmän, mutta ei siinä niin käynytkään. Ihan kivoja juttuja ne toki ovat, paljon hauskempaa kuin se ainainen valitus milloin mistäkin (miksi IHMEESSÄ seksi on niin monelle vain valituksen aihe???) Silti, se jokin kipinä joka saa kalun sykkimään ja vatsanpohjan kutkuttelemaan... Se tulee vain silloin kun kirjoitan jotain oikein rohkeaa omalle kullalle ja odottaa että tuleeko sieltä vastaukseksi jotakin josta voisi päätellä viestin menneen perille.
Eikä tämä missään nimessä millään pahalla teille, ketkä täällä tätä fantasiaa pyöritätte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnaa on hankala houkutella eikä se pahemmin edes kiinnosta enää. Jos toinen ei innostu mistään, niin miksipä itsekään?
Jos on paska mies sängyssä muuttuu kuka vaan nainen lahnaksi. Ei jaksa nähdä vaivaa. Mietippä sitä. Ap:n mies osaa hoitaa naisensa. Ehkä olisi peiliin kurkkaamisen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se tyyppi, joka tuolla kirjoitti että oma vaimo saa lähetettyä vain niitä pusunaamoja, kun itse yrittää pistää parastaan hänen suuntaansa. Se on vähän tylsää ja toivoisin, että hän voisi olla pikkuisen estottomampi, kyllä. Samaan hengenvetoon pitää kuitenkin todeta, että se on juuri hänelle kirjoittelu joka saa minut kiihottumaan, ja se pieni palaute joka häneltä joskus ujosti tulee.
Kuvittelin itsekin, että nämä tänne ilmestyneet fantasioinnit olisivat saaneet minutkin innostumaan enemmän, mutta ei siinä niin käynytkään. Ihan kivoja juttuja ne toki ovat, paljon hauskempaa kuin se ainainen valitus milloin mistäkin (miksi IHMEESSÄ seksi on niin monelle vain valituksen aihe???) Silti, se jokin kipinä joka saa kalun sykkimään ja vatsanpohjan kutkuttelemaan... Se tulee vain silloin kun kirjoitan jotain oikein rohkeaa omalle kullalle ja odottaa että tuleeko sieltä vastaukseksi jotakin josta voisi päätellä viestin menneen perille.
Eikä tämä missään nimessä millään pahalla teille, ketkä täällä tätä fantasiaa pyöritätte!
Kiitos! Pieni toivonkipinä minullekkin. En halunnut pilata kenenkään fantasiaa tai pahaa mieltä kenellekkään tuoda. Tuli vain oikeasti hyvin surullinen olo kun luki mitä miehet ajattelevat. Itse haluaisin olla enenmän kuten ap, mutta en vain pysty. Oma mies tietää tämän mutta en usko että asiaa auttaa. Kaikki eivät pysty olemaan sanallisesti yhtä avoimia. Toivottavasti oma naisesi osaa näyttää sinulle nautinnon vaikka ei osaa sanoittaa. Kuten minäkin. Kiitos kun sain sinulta asiallisen vastauksen. Pelastit iltani. Jätän nuo ilkeät kommentit omaan arvoonsa ja luotan että maailmassa on vielä omiakin naisiaan arvostavia miehiä.
Tiedättekö naiset, että itsevarmuus ja innokkuus seksissä on todella kiihottavaa? Sitä voi ihan opetella..vinkiksi vaan. Mun vaimo ei näytä oppivan, mutta jos edes joku muu oppisi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö naiset, että itsevarmuus ja innokkuus seksissä on todella kiihottavaa? Sitä voi ihan opetella..vinkiksi vaan. Mun vaimo ei näytä oppivan, mutta jos edes joku muu oppisi.
Tiedättekö miehet, että naisen itsevarmuus ja innokkuus seksissä kasvaa kun huomaa että oma mies syttyy ja haluaa sinua...ihan vinkiksi vaan. Jos koko touhusta paistaa läpi että ukko on katsonut juuri pokea tai lukenut av palstalta jonkun naisen juttuja ja fantasioi samalla tästä niin se homma vähän lysähtää. Tätä voi myös opetella, iham vinkiksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö miehet, että naisen itsevarmuus ja innokkuus seksissä kasvaa kun huomaa että oma mies syttyy ja haluaa sinua...ihan vinkiksi vaan. Jos koko touhusta paistaa läpi että ukko on katsonut juuri pokea tai lukenut av palstalta jonkun naisen juttuja ja fantasioi samalla tästä niin se homma vähän lysähtää. Tätä voi myös opetella, iham vinkiksi vaan.
Joo, tämä tyyppi oli ylimielisen oloinen. Ja jos on kokenut seksuaalista väkivaltaa, epävarmuus on ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea läheisyys on parasta. Fantasiat maustaa sitä ja pitää mielen virkeänä ja herkkänä. Oikein käytettynä.
T. Nainen, joka on fantasioinut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tän naisen mies poimii parhaat hedelmät, hän ei ole petetty vaan voittaja!👍
Jep. Hän saa sen naisen josta muut vaan haaveilee ja kateellisena vertaa omaansa.
Niin, jos on käynyt huono tuuri. Ei sentään kaikilla.
Höpsistä. Älä aliarvioi itseäsi. Olet juuri sellainen jonka joka mies ottaisi ja vaihtaisi omaansa jos saisi.
En tarkoittanut itseäni, vaan ylimalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea läheisyys on parasta. Fantasiat maustaa sitä ja pitää mielen virkeänä ja herkkänä. Oikein käytettynä.
T. Nainen, joka on fantasioinut täällä.
Se on just näin👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hänen kanssaan?
Voi helskatti, piti tähänkin ketjuun tulla jonku ulisemaan.