Miten 45 v miehen palaveri sujui?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on aamupäivä aikaa. Nainen, kerro meille jotain ihanaa ja seksuaalista. Haluaisin päästä fantasioimaan kanssasi jostain yhteisestä kivasta.
Haluan toteuttaa täällä sen fantasian, jota n31 ehdotti.
Bi/lesbotouhu on kiehtovaa.Minä haluaisin että fantasioissa tulisit ja ottaisit minulta suihin samalla tavalla kuin mieheltäsi.
💖💖 pidetään mielessä ja suussa.
Ihanaa. Sopiiko että vaimoni tulee viereen katsomaan miten tosi nainen toimii? Hän ei ota suihin kunnolla joten kun sinä otat saa vaimo katsoa ja ottaa oppia ammattilaiselta.
Totta ihmeessä!
Ihanaa. Tosielämässä ei onnistuisi. Fantasiassani otat munan suuhusi ja vaimoni ilme kun näkisi kun kerrankin nautin kunnon naisen käsittelyssä. Ei sellaista hellää vaan kunnon kiimaa. Ime minua oikein kovin! Haluan laueta suuhusi
Mikä helevatan vaimon vihaaja porukka tänne on pesiytynyt? Joku random nainen nostetaan jalustalle ja oma elämänkumppani haukutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tän naisen mies poimii parhaat hedelmät, hän ei ole petetty vaan voittaja!👍
Jep. Hän saa sen naisen josta muut vaan haaveilee ja kateellisena vertaa omaansa.
Niin, jos on käynyt huono tuuri. Ei sentään kaikilla.
Höpsistä. Älä aliarvioi itseäsi. Olet juuri sellainen jonka joka mies ottaisi ja vaihtaisi omaansa jos saisi.
En tarkoittanut itseäni, vaan ylimalkaan.
Höpsistä, älä taas aliarvioi taas itseäsi. Kyllä sinä jo olet huomannut miten saat miehet täällä kuumaksi ja haluamaan juuri sinut..jatka ihmeessä ja pelasta miedän päivä ettei tarvitse kotona tuon naisen kanssa kärvistellä vaan saa taas haaveilla kunnon naisesta.❤
Hmm... Fantasianainen tarjoaa kyllä paljon iloa monen lukijan arkeen, mutta mutta... Jos oma nainen ja hänen kanssaan oleminen on noin vastenmielistä kuin miltä tuo kuullosti, niin enpä nyt tiedä, auttaako se palstanaisen jalustalle asettaminen paljoakaan? Saattaa ehkä loppuviimeksi vain lisätä omaakin pahaa oloa, kun sieltä fantasioista pudottautuu taas takaisin kotisohvalle, eikä se oma nainen vieläkään ole muuttunut päiväuneksi. Pitäisköhän sun yrittää tehdä jotakin tuolle reaalimaailman ihmissuhteelle, niin voisit näistä päiväunistakin saada jotakin vähän kestävämpää iloa irti, eikä vain sellaista omaa kurjuutta alleviivaavaa vertailukohtaa?
Ja mies tässä muuten kirjoittelee, pusuhymiönaisen mies.
Kuule, kiitos huolenpidosta mutta kyllä minulla on kaikki hyvin. En vertaa varsinaisesti vaan tunnustan tosiasiat. Ja jos kuvittelet että minä olisin ainut mies joka nauttii tästä naisesta kun on selkeästi parempi kuin se joka kotoa löytyy niin olet väärässä, todella väärässä. Palaappa lukemaan juttuja tuolta aijemmin. Moni mies huutaa naisen perään ja nostaa jalustalle. Nostetaan jalustalle se nainen joka sinne kuuluu. Ja mitä fantasiointiin tulee, niin eiköhän kaikki sitä harrasta juuri siksi että se oma siellä kotosalla ei ihan täytä niitä tarpeita. Ja joka muuta väittää, valehtelee. Joten mene muualle pilaamasta tätä ketjua ja anna meidän muiden nauttia!
Kirjoitit nyt ensimmäiselle kimppanaiselle, joka on tehnyt tänne monta ketjua, eroottisen tarinan jne.
Mun mies täyttää tarpeet ja minä hänen. Tykkään vain kirjoittaa ja olen myös itsenäinen ihminen, joka on suhteessaan usein ideatykki ja aloitteen tekijä. Täytän siis tarpeitani myös itse, fantasioiden.
Ja haluan että muutkin nauttii niistä.En käytä vanhaa nimimerkkiäni, koska sain sairaita ihmisiä vainoamaan itseäni.
Älä välitä. Ne ovat juurikin noita kotona olevia vaimokkeita joita harmittaa kun oma mies fantasioi kunnon naisista ja nauttii heidän kanssaan. Jatka vain samaan malliin. Tuot meille miehille iloa.:)
Jokunen karmea mieskin hönki niskaan.
NSe alkoi käydä uhkaavaksi.
Muut on vain käyneet hermoille.😀huomasin että sua alko ahdistaa..seurasin siellä toisaallakin kirjoituksiasi..kaikki eivät ymmärrä että haluat pysyä anomyyminä kuten minäkin..vaan haluavat sinusta enemmän.
T: yksi sun kanssa 'touhunneista'
Siksi ehdotin sitä darkroomia.
Koko palsta pitäisi uudistaa.
Mutta mä jatkan nyt, on tuon eilisen naisen vuoro...Höpö..ei tässä vuoroja ole, jatka vain! Mulla nyt töissä kiireempää.. mietin, pitäisikö sittenkin lähettää miehelleni linkki tähänkin keskusteluun ;) :D
t. sen ihanan 50 v miehen nainen
😂 lähetä vaan..hän ajaa illalla taas luoksesi👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hän saa sen naisen josta muut vaan haaveilee ja kateellisena vertaa omaansa.
Höpsistä. Älä aliarvioi itseäsi. Olet juuri sellainen jonka joka mies ottaisi ja vaihtaisi omaansa jos saisi.
Höpsistä, älä taas aliarvioi taas itseäsi. Kyllä sinä jo olet huomannut miten saat miehet täällä kuumaksi ja haluamaan juuri sinut..jatka ihmeessä ja pelasta miedän päivä ettei tarvitse kotona tuon naisen kanssa kärvistellä vaan saa taas haaveilla kunnon naisesta.❤
Hmm... Fantasianainen tarjoaa kyllä paljon iloa monen lukijan arkeen, mutta mutta... Jos oma nainen ja hänen kanssaan oleminen on noin vastenmielistä kuin miltä tuo kuullosti, niin enpä nyt tiedä, auttaako se palstanaisen jalustalle asettaminen paljoakaan? Saattaa ehkä loppuviimeksi vain lisätä omaakin pahaa oloa, kun sieltä fantasioista pudottautuu taas takaisin kotisohvalle, eikä se oma nainen vieläkään ole muuttunut päiväuneksi. Pitäisköhän sun yrittää tehdä jotakin tuolle reaalimaailman ihmissuhteelle, niin voisit näistä päiväunistakin saada jotakin vähän kestävämpää iloa irti, eikä vain sellaista omaa kurjuutta alleviivaavaa vertailukohtaa?
Kuule, kiitos huolenpidosta mutta kyllä minulla on kaikki hyvin. En vertaa varsinaisesti vaan tunnustan tosiasiat. Ja jos kuvittelet että minä olisin ainut mies joka nauttii tästä naisesta kun on selkeästi parempi kuin se joka kotoa löytyy niin olet väärässä, todella väärässä. Palaappa lukemaan juttuja tuolta aijemmin. Moni mies huutaa naisen perään ja nostaa jalustalle. Nostetaan jalustalle se nainen joka sinne kuuluu. Ja mitä fantasiointiin tulee, niin eiköhän kaikki sitä harrasta juuri siksi että se oma siellä kotosalla ei ihan täytä niitä tarpeita. Ja joka muuta väittää, valehtelee. Joten mene muualle pilaamasta tätä ketjua ja anna meidän muiden nauttia!
Kirjoitit nyt ensimmäiselle kimppanaiselle, joka on tehnyt tänne monta ketjua, eroottisen tarinan jne.
Mun mies täyttää tarpeet ja minä hänen. Tykkään vain kirjoittaa ja olen myös itsenäinen ihminen, joka on suhteessaan usein ideatykki ja aloitteen tekijä. Täytän siis tarpeitani myös itse, fantasioiden.
Ja haluan että muutkin nauttii niistä.En käytä vanhaa nimimerkkiäni, koska sain sairaita ihmisiä vainoamaan itseäni.
Älä välitä. Ne ovat juurikin noita kotona olevia vaimokkeita joita harmittaa kun oma mies fantasioi kunnon naisista ja nauttii heidän kanssaan. Jatka vain samaan malliin. Tuot meille miehille iloa.:)
Muut on vain käyneet hermoille.😀huomasin että sua alko ahdistaa..seurasin siellä toisaallakin kirjoituksiasi..kaikki eivät ymmärrä että haluat pysyä anomyyminä kuten minäkin..vaan haluavat sinusta enemmän.
Mutta mä jatkan nyt, on tuon eilisen naisen vuoro...Höpö..ei tässä vuoroja ole, jatka vain! Mulla nyt töissä kiireempää.. mietin, pitäisikö sittenkin lähettää miehelleni linkki tähänkin keskusteluun ;) :D
Tuon naisen takia ajaisi kuka tahansa mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä jos se nainen taas tekee sen :))) eikö sen mies nimenomaan kieltänyt lähettämästä linkkejä? Eilisen jälkeen :))
Vierailija kirjoitti:
Mikä helevatan vaimon vihaaja porukka tänne on pesiytynyt? Joku random nainen nostetaan jalustalle ja oma elämänkumppani haukutaan?
Ihmettelen samaa
Terveisiä pohjoisesta kaikille. Onpa kiva nähdä että tällä palstalla ylläpidetään edelleen seksipositiivista henkeä ja ruokitaan mielikuvitusta ja aiheutetaan kiimaa ristiin ja rastiin.
M33
Mihin sinä ihanan nainen katosit? Meillä taisi jäädä leikki kesken.
🤔joku ei taida nyt erottaa todellisuutta ja fantasiaa...
Ei ole kivaa leikkiä noin miehen tunteilla. Ensin antaa ymmärtää mutta sitten ei ymmärrä antaa. Perus nainen taidatkin olla!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa leikkiä noin miehen tunteilla. Ensin antaa ymmärtää mutta sitten ei ymmärrä antaa. Perus nainen taidatkin olla!
Häh? Mitä tarkoitat ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Hei äläs nyt..hänellä on varmaan töitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle ihanalle naiselle joka lupasi suuhoidon minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hän täällä eilenkin..odottavan aika vain on pitkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hän täällä eilenkin..odottavan aika vain on pitkä..
Hänen tyyliinsä on antaa vähän ja sitten häipyy.. valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle ihanalle naiselle joka lupasi suuhoidon minulle
Tää alkaa olla jo ihan inasen verran creepyä... Fantasiat - tosielämä, kaksi eri asiaa, ok?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on miehellä kyllä väärä asenne naisia kohtaan..tommonen kommentti on täysin turn offj naisille..näin ainakin uskoisin.
M
Ehkä hänellä on töitä, kuten sillä toisellakin ketjun naisella?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä ihanan nainen katosit? Meillä taisi jäädä leikki kesken.
Ei oo helppoa. Ei ees teeskennellä innokasta miestä.
Mikä on sun ongelmasi? Menisit oikeesti johonkin puhumaan jos maailman 7 miljardia muuta ihmistä häiritsee noin paljon.
Laita ihmeessä. Miehesi saa nähdä miten ihana nainen hänellä on ja miten muutkin miehet kuolaavat ja haluavat juuri hänen naistaan! Meillä kaikilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri vaimon valinnassa. Hän voisi seurata sivusta miten me muut voitaisiin pitää sinua hyvänä. Olet ihana nainen