Kosketusvapaa saippuapullo parantaa hygieniaa sekä kotona että yleisissä tiloissa
Kommentit (22)
Ja miten se parantaa sen kosketuksen jälkeenhän ne kädet just pestään.
Saippuaa otetaan ja sillä kädet pestään puhtaiksi. Siinä sulle hygieniaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... täytyisi olla paristoja jemmassa wc.ssä.
niissä myös kestää paristot todella kauan. Meillä on ollut vuosia kosketusvapaa saippuapullo, kuin myös hanat.
Vierailija kirjoitti:
Se on kotioloissa TÄYSI TURHAKE
Miten kukakin minkäkin näkee. Minä olen ottanut mielelläni kosketusvapaat hanat. Toisaalta taas tulen ihan hyvin toimeen ilman mikrouunia ja vedenkeitintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukakin minkäkin näkee. Minä olen ottanut mielelläni kosketusvapaat hanat. Toisaalta taas tulen ihan hyvin toimeen ilman mikrouunia ja vedenkeitintä.
Onko niissä joku vipu lämpötilan säätämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Siihen tietysti joskus joutuu koskemaan, mutta eipä meillä vieraatkaan sitä koskaan ole vaihdelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Siihen tietysti joskus joutuu koskemaan, mutta eipä meillä vieraatkaan sitä koskaan ole vaihdelleet.
Ok, kiitos tiedosta. Vessaremppa harkinnassa. Välillä haluan pestä kasvot jääkylmällä vedellä ja toisinaan tarvitsen kuumaa vettä esim. meikkisienien pesuun. Täytyypä tutustua noihin tarkemmin.
Sarjassa hyödylliset keksinnöt. Suunnilleen yhtä hyödyllinen kuin banaaninkuorija.
Aivan turha. Hanojenkin pitäisi sitten olla kosketusvapaat. Ja onko sillä väliä koskettaako saippuapulloon, kun kumminkin peset kätesi sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha. Hanojenkin pitäisi sitten olla kosketusvapaat. Ja onko sillä väliä koskettaako saippuapulloon, kun kumminkin peset kätesi sen jälkeen.
Hys hys älä nyt pilaa hyvää öyhötystä rationaalisilla argumenteilla!
Vierailija kirjoitti:
Ne kädet pestään sen saippuan oton jälkeen... Ihan turha vehje.
Sotketaan sitten pyyhkeellä. Ellei sitten sitäkin hanki kosketusvapaana.
Kauppojen wc. ssä on kosketusvapaa hana... ja tuuletuslaite kuivaa kädet. Toimii jos on syvennysseinä ovena. Sen jälkeen pitäisi vetää vielä hanskat käteen,että ois bakteeritonta. 😅
Annostelija on paristotoiminen ja paristotarve on neljä AAA-paristoa. (Paristot eivät sisälly pakkaukseen).