Saako nyt sakot jos menee julkiseen kulkuneuvoon ilman maskia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Käytökselläsi riskeeraat muut bussin matkustajat. Eli olet itsekäs k^sipää, nätisti sanottuna.
Maskin käyttäminen ei ilmaise millään tavalla sitä, että onko kantajallansa aktiivinen infektio. Meinaatko, että olet jotenkin "turvassa", jos vieressäsi istuu joku maski päässä?
Jos tulee poliisit tyrkyttämään rättiä, niin saavat ensin todistaa, että minulla on aktiivinen ja tarttuva infektio.
Eli lähdetään sitten vaikka testiin ja lääkäriin. Jos lääkäri sanoo, että sulla on infektio, että kantsuis laittaa rätti naamaan, niin sitten laitetaan... ja jos siinä kohtaa joku tyrkyttää jotain paperirättiä, niin vaadin saada sellaisen maskin, joka oikeasti toimii myös viruksilla.
Niin ne ajat muuttuu, ennen poliisit jahtasivat naamaripäisiä rosvoja nyt niitä joilla ei ole naamareita.
Lakiesitys ei ole vielä voimassa, eikä perustuslakivaliokunta sitä välttämättä hyväksy. Ei saa sakkoja.
Kyllä minä aion käyttää, vaikka tiedän että siitä ei ole hyötyä. Otin kuitenkin käsidesin mukaan mitä myöskään ei tarvita ilman maskia kun ei ole mitään sytä koskea kasvoihinsa. Nyt sitten hieron kaikkia viruksia ja bakteereja naamaani sen maskin takia, niin on pakko käyttää. btw. olen mysö immuuni koronalle. Joten tämä sirkus on täysin- kosmeettista.
Valitettavasti ei, vaikka sä niin kovasti run*kaat sille ajatukselle joka päivä.