Moni tuntuu ajattelevan että, "Kohan nyt on vaan maski naamalla"
Näin siis tänään kun eräällä miehellä oli maski leuan alla ja poltti tupakkaa. Siitä vaan sitten kai nosti sen takaisin paikalleen.
Kommentit (16)
Itse pidän vain sosiaalisen paineen takia. Sama maski ollu käytössä kuukausia ilman pesua
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän vain sosiaalisen paineen takia. Sama maski ollu käytössä kuukausia ilman pesua
En tiedä kumpi on typerämpää. Se, että laittaa maskin naamalle hysteerikkoja miellyttääkseen vai se, että hengittelee saastaista maskia.
Maski kertoo onko ihminen vastuullinen vai ei. Turvaväleistä ei välitetä mutta maski täytyy olla.
Yhdellä maskilla on pärjätty jo vuosi. Kerran joutunut kuminauhan kiinnittämään kun on irronnut
Eiköhän 70% käytä taskumaskia.
Saatu jostain puoli vuotta sitten ja otetaan taskusta käyttöön tarvittaessa.
Enemmän se närää herättää kun maskittomat vapaamatkustajat tuolla menevät vailla huolta huomisesta. Sitten maskinkäyttäjät ajattelevat miksi minäkään tätä rättiä pitäisin jos ei muutkaan ja kierre on valmis. Tästä syystä tarvitaan maskipakko rikesakon uhalla eikä vain suositus. Kaikkien pitää maksaa veroja ja kaikkien pitää käyttää maskia tasavertaisuuden nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Käännä välillä toisinpäin niin tuntuu puhtaammalta
Vierailija kirjoitti:
Hieno pepusta revitty tilasto, hermanni.
Uusi maski aina kun tulen jostain pois . Paperi tai hanska kun otan pois ja laitan roskiin. Kallista ja hankala käyttää mutta muuta en paljon voi , tosin käsien pesut ym. ja elämä minimissään mutta pelottaa tauti .
Vierailija kirjoitti:
Helpompi on laittaa puhdas maski taskuun kuin perseeseen ja myös ottaa sieltä käyttöön.
Jännä aloitus, ap ja muut länkyttäjät ajattelee, luulee, arvailee, tuntee.
Te denialistit olette niin tunneihmisiä.
Se on hyvä LISÄ turvavälien ja käsihygienian kanssa. OIKEIN käytettynä. Kertakäyttöinen.
Pisaratartuntaa ehkäisee maski kuin maski ja epähygieenisyys kostautuu vain käyttäjälle itselleen.
Mutta jatkakaa, kyllä se pakkokin vielä tulee.
Kertakäyttöinen, joka kerta kun menen ihmisten ilmoille. Kun on kerran pidettävä niin mahdollisimman oikein .
Kohta meillä on uusi pandemia kun kaikki tuhoaa keuhkonsa maskeilla. Itse en kykene laittamaan naamalle tuollaista bakteerikammon vuoksi
Taskunpohjalla kulkee yksi jonka laittaa näön vuoksi naamalle kun se tuntuu rauhoittavan hysteerikoita. Ei jaksa draamaa kun joku järkensä menettänyt hysteerikko alkaa mussuttamaan.
Maski on symboli. Ei siitä muuten kohkattaisi.