Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö sinulle seksi

Vierailija
23.03.2021 |

parisuhteessa n. kerran kuudessa viikossa? (ja oletko mies vai nainen?)
Max. kerran kuukaudessa. Pisimmillään mies piti minua ilman seksiä yli 3kk. Syytä ei osannut sanoa. En tänä päivänäkään tiedä miten sen kestin. Rakkauden takia ilmeisesti.
Nyt tilanne on se, että usein vain velvollisuudesta (sen olen saanut mieheltä kuulla) saan sen n. kerran 4-6viikossa. Olen tilanteesta surullinen ja elämänilo on tyystin hävinnyt. 7v kestänyt suhde, seksi on radikaalisti vähentynyt. Lapsia ei ole, ei myöskään suunnitelmissa. Miksi pysyä tällaisessa suhteessa? Edelleen vain rakkauden takia? vaikka tilanne hajottaa itseni. Olen katsonut asuntoja ja nyt löytyi unelma asunto, mutta silti epäröin lähteä..

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tämä kirjoituksesi uudestaan. Ja vielä uudestaan. Miten neuvoisit muita?

Jos et saa seksiä etkä saa asiasta edes puhua, kehottaisitko ketään muuta jäämään tuollaiseen suhteeseen? Uskon että et. Ja oma neuvoni sinulle, kunnioita itseäsi ja täysin normaaleja halujasi ja lähde pois. Voimia.

Vierailija
22/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mies joka otti avioeron koska yhtäkkiä vaimolla oli aina joku "hyvä" syy olla panematta. Melkein vuoden sitä jaksoin kuitenkin ja yritin olla mahdollisimman hyvä mies. Puhuimme kyllä asiasta paljon ja vaimoni myönsi haluttomuutensa ja että yrittää parhaansa. Sitä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut. Siinä meni hyvä avioliitto jota joskus vieläkin kaipaan, koska rakastin vaimoani kuitenkin. Mutta päätöstäni en silti kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja Ei riittäisi. Kaikki asiat alkaa ärsyttämään jos seksistä on mennyt kauemmin kuin kaksi viikkoa, joskus jo viikon tauon jälkeen.

Se 2vk on maximi aika ja sitten pää ja hermot kirjaimellisesti räjähtää. Onneksi mies tietää sen ja ottaa sen huomioon. Joskus harvoin ei ole varsinaista seksiä mutta silloin mies tyydyttää minut käsillä, suulla tai leluilla. Ihmettelen eikö miehesi tee edes sitä sinulle??

Vierailija
24/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
25/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vähintään kerran viikossa. Mielellään 2-4 kertaa viikossa. Nainen olen.

Kerran viikossa olisi omakin toive ja halu. Voisin kyllä pärjätä ehkä jopa joka toinen viikko seksillä.

Kauanko olet ollut parisuhteessa?

Ap

Nyt ei parisuhdetta. Aika äskettäin olen eronnut lähes 20 vuoden liitosta. Siinä seksiä oli pari kertaa viikossa, mikä ihan ok. Enemmän olisi saanut, jos olisi ollut myös rakkautta ja positiivista yhteiseloa.

Vierailija
26/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki rakastaja. Itse ratkaisin asian niin koska mieheni ei enää halunnut ja se vei elämänilon ja itsetuntoni. Nyt taas onnellinen nainen. Mieheni on paras ystäväni ja lapsemme on vielä niin pieni, että en halunnut rikkoa avioliittoa. Se tilanne on edessä kyllä myöhemmin.

Tein samoin. Ja mies ihmettelee miksi en enää pyydä seksiä ja miksi olen niin hyväntuulinen. Niin siinäpä miettii. Mut ei sen ainakaan tarvii enää kestää vittuilevaa ja kiukkuista naista. Eläköön elämänsä ilman seksiä.

Vierailija
27/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki rakastaja. Itse ratkaisin asian niin koska mieheni ei enää halunnut ja se vei elämänilon ja itsetuntoni. Nyt taas onnellinen nainen. Mieheni on paras ystäväni ja lapsemme on vielä niin pieni, että en halunnut rikkoa avioliittoa. Se tilanne on edessä kyllä myöhemmin.

Tein samoin. Ja mies ihmettelee miksi en enää pyydä seksiä ja miksi olen niin hyväntuulinen. Niin siinäpä miettii. Mut ei sen ainakaan tarvii enää kestää vittuilevaa ja kiukkuista naista. Eläköön elämänsä ilman seksiä.

👍👍

Mies

Vierailija
28/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍👍

Mies

Miten mies peukuttaa tätä? Joku pihtari, tai ei rakasta kumppaniaan? Tai on runkkari? Itse miehenä en voi sanoa että olisin mitenkään onnellinen jos naisellani olisi tarve hankkia rakastaja. Onneksi ei ole.

Vierailija
29/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍👍

Mies

Miten mies peukuttaa tätä? Joku pihtari, tai ei rakasta kumppaniaan? Tai on runkkari? Itse miehenä en voi sanoa että olisin mitenkään onnellinen jos naisellani olisi tarve hankkia rakastaja. Onneksi ei ole.

No selvä pihtari tai runkkari. Ei normaali mies peukuta tuollaista. Toivottavasti sen nainen saa hyvät kyydit joltain muulta mieheltä.

Vierailija
30/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa keskimäärin riittää. Pitkään jatkuessa 1x/6vk tahtoisin tietää jonkinlaisen syyn.

Vierailija
31/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍👍

Mies

No selvä pihtari tai runkkari. Ei normaali mies peukuta tuollaista. Toivottavasti sen nainen saa hyvät kyydit joltain muulta mieheltä.

Voihan se olla vaikka kaappihomo. Joo, normaali mies peukuta jos nainen hankkii rakastajan.

Mies

Vierailija
32/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍👍

Mies

Voihan se olla vaikka kaappihomo. Joo, normaali mies peukuta jos nainen hankkii rakastajan.

Mies

Siis EI peukuta. Jotain on kuupassa vialla.

-sama Mies

Vierailija
33/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä paljon yhteistä velkaa, asunto tms? Onko mahdollista että miehesi jotenkin hyötyy sinusta ja siitä syystä ei halua erota vaan käyttää hyväkseen rakkauttasi? Surullista silti oli miten oli, ja sun pitää tosissaan miettiä omaa hyvinvointia, ei rakkautta kylmää ihmistä kohtaan.

Vierailija
34/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä paljon yhteistä velkaa, asunto tms? Onko mahdollista että miehesi jotenkin hyötyy sinusta ja siitä syystä ei halua erota vaan käyttää hyväkseen rakkauttasi? Surullista silti oli miten oli, ja sun pitää tosissaan miettiä omaa hyvinvointia, ei rakkautta kylmää ihmistä kohtaan.

Sama kävi mielessä että käyttääkö AP:n mies vain julmasti kumppaniaan hyväksi tavalla tai toisella? Itse olen kerran joutunut suhteessa hyväksikäytön kohteeksi. Julma mies joka on edelleen yksin, kun vihdoin sain kerättyä voimani ja lähdin. Ei siitä sängyssäkään mihinkään ollut.

Vierailija
35/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä näitä on aina yhtä käsittämätöntä lukea. Niin moni viehättäväkin nainen elää jossain rakkauden illuusiossa, vaikka mies kohtelee huonosti. Henk.koht pyrin pitämään huolen siitä että naiseni voi hyvin eikä tulisi mieleenkään tuhota suhdetta pihtaamalla seksiä. Sehän kuuluu parisuhteeseen.

Ap on saanut hyviä neuvoja. Ei kannata kuolla pystyyn jos toinen ei halua.

Ja raukkamaista mieheltä jos ei edes halua puhua.

Vierailija
36/47 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mies joka otti avioeron koska yhtäkkiä vaimolla oli aina joku "hyvä" syy olla panematta. Melkein vuoden sitä jaksoin kuitenkin ja yritin olla mahdollisimman hyvä mies. Puhuimme kyllä asiasta paljon ja vaimoni myönsi haluttomuutensa ja että yrittää parhaansa. Sitä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut. Siinä meni hyvä avioliitto jota joskus vieläkin kaipaan, koska rakastin vaimoani kuitenkin. Mutta päätöstäni en silti kadu.

Olisi mielenkiintoista tietää jatkuiko ”haluttomuus” seuraavankin miehen kanssa. Harvassa on haluttomat naiset joilla olisi mahdollisuus säännöllisiin kunnon orgasmeihin.

Toki löytyy naisia jotka ei orgasmeista välitä, mutta miten sellasen kanssa edes päätyy yhteen.

Vierailija
37/47 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
38/47 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi, mutta 6 krt pvässä olisi liikaa.

Vierailija
39/47 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan riitä. Mieluiten joka päivä ainakin kerran, mutta ihan vähintään monta kertaa viikossa ja niinä päivinä jolloin ei ole seksiä, saan masturboida.

Nainen

Vierailija
40/47 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mies kyllästynyt, kun on 40 vuotta samaa reikää nuohonnut?? Sekin ymmärrettävää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä