Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas suuttui ilman syytä.

Vierailija
23.03.2021 |

Asiakas oli jättänyt kärryt kaupan parkkipaikalle. Seuraavalla kerralla kysyin ystävällisesti häneltä, että jäikö jotain viime kerralla parkkipaikalle? Hän ihmetteli ja sitten kun mainitsin kärryistä niin hän suuttui. Sanoin takaisin "Tiedän, että kärryn palauttamiseen vaaditaan suurta älykkyyttä ja hyvää kuntoa." Lupasi tehdä valituksen. Noh, nauretaan pomon kanssa yhdessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat nyt potkut  👉

Vierailija
2/6 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä, saakin tehdä valituksen sinusta. Toivottavasti tämä keissi oli vitsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit lisäävät kaupan henkilökunnan aliarvostusta entisestään. 

Vierailija
4/6 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningaskuluttajalle voi välillä tulla yllätyksenä, että kusipäisyyttä ei arvosteta.

Vierailija
5/6 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä, että noita kärryjä löytyy joidenkin jäljiltä pitkin kyliä.

Ei apinoita ruokakauppaan.

Vierailija
6/6 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pomo, joka asiakkailleen naureskelee, on kohta entinen pomo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän