Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilppariarvo

Vierailija
22.03.2021 |

Mulla TSH arvo 0.6. Mulla oireena ollut älytön väsymys. Painoa tullu 6kg muutamassa kuukaudessa. Sukurasitteena on kilppariongelmaa joten olin jo varma että mullekkin nyt se iskeny. Mutta ei näköjään. Loistava arvo. Taitaa olla korona ajan väsymystä, :/ Onko muilla pikku masis aiheuttanu painon nousua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ferritiini?

Vierailija
2/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ferritiini?

Ei ole mitattu. Hb oli viimeksi ainakin ihan hyvä mutta ferritiiniä ei ole ikinä mitattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiinko sulta kilppariarvo T4-v?

Vierailija
4/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä B12-vitamiini, D-vitamiini?

Vierailija
5/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. T4-v arvo oli 14. Joten ne varmaan kunnossa. Vitamiineja syön säännöllisesti purkista ja hedelmät/kasvikset. Hb on kyllä aina 125-130. Mutta josko kävisin tuon ferritiinin mittauttaan...

Vierailija
6/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppariarvo kuulostaa hyvältä, tietysti se on kaikilla yksilöllinen. Itselläni tsh on nyt 1,30. Jos se menee yli 2,80 (mikä on sekin viitearvoissa) kuukautiseni loppuvat ja muutkin oireet tulevat päälle. Että pienestä se saattaa olla kiinni..

Vierailija
7/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilppariarvo kuulostaa hyvältä, tietysti se on kaikilla yksilöllinen. Itselläni tsh on nyt 1,30. Jos se menee yli 2,80 (mikä on sekin viitearvoissa) kuukautiseni loppuvat ja muutkin oireet tulevat päälle. Että pienestä se saattaa olla kiinni..

Mulla on 2,80  ja T4V on 15, niin aivan mahtavan hyvät arvot, sanoi lääkäri. Mua palelee aina. Ei niitä edes sen takia mitattu vaan kilpirauhaskyhmyjen takia.

Vierailija
8/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. T4-v arvo oli 14. Joten ne varmaan kunnossa.

Liian matala, sen pitäisi olla lähemmäs 20.

Vierailija
9/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2,80  ja T4V on 15, niin aivan mahtavan hyvät arvot, sanoi lääkäri. Mua palelee aina. Ei niitä edes sen takia mitattu vaan kilpirauhaskyhmyjen takia.

Lääkär on väärässä.

Vierailija
10/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. T4-v arvo oli 14. Joten ne varmaan kunnossa.

Liian matala, sen pitäisi olla lähemmäs 20.

Ap. Mitä meinaa jos kumpikin arvo on matala? TSH ja tuo T4-v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi