Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasyntynyt ja kantoliina, apua tarvitaan!

11.08.2006 |

Elikkä meillä on 11pv vanha vauveliini( 3,6kg, 53,5cm,) ja tykkäisi olla liinassa, mutta....

Kehtosidonnat saa aikaan hirmuisen huudon, eli eivät käy. Risti2-sidontaa olen kokeillut mutta pelkään että vauvan jalat katkeaa. Eilen sitten näin vauvan sidottuna kasvot äidin rintaanpäin kaiketi risti2:lla, mutta niin ettei vauvan jalkoja näkynyt ollenkaan. Mitenköhän sellainen sidotaan? Onko vauvan jalat sammakkoasennossa siellä ' smokkivyön' alla vai miten?

Tiedoista kiitollinen, Poikasen äiti, Poikanen 2v2kk ja Pikkuveli 11pv

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinana on 5,2m pitkä kudottu Girasol-liina

Vierailija
2/4 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kantoliinakanava.fi/sidontaohjeet.php?pageType=folder&currDi…

Vastasyntyneellä jalat siis jäävät tuonne pussin sisään koukkuun.

Myös tää perusx on musta hyvä.

http://www.kantoliinakanava.fi/sidontaohjeet.php?pageType=folder&currDi…

Se on tosi helppo tehdä ja siinä meidän neiti viihtyy myös erinomaisesti, tosin kannattelen aina toisella kädellä päätä. Näin helteillä on ikävä tunkea pää sinne liinan sisään kun johan siinä tulee pienelle kuuma, ja ainakin meidän vauva tykkää olla pää ulkona.

Tuolla kantoliinakanavan sivuilla on eri sidontojen vertailuja ja niissä kerrotaan sopiiko vastasyntyneelle. Käy sieltä katsomassa ohjeita.

Tytteli-83 ja Ella 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää smokkivyön jalkojen yli, näin tein itse kun pelkäsin että telon pienokaisen jalkoja. Henkselit voi myös vetää pään yli, meidän vauva tykkäsi nukkua siellä niin ettei näkynyt koko ukkoa, minun kaulan alle jäi vain hengitysreikä liinaan. En muista kuinka pienellä kietaisuristi kakkosta voi tehdä, katso kantoliinakanavalta.

Vierailija
4/4 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olen pitänyt nyt 12 vrk ikäistä vauvaani pystyssä kietaisux2 :ssa ihan synnäriltä asti, olen vain laittanut jalat tuonne smokkivyön alle. Päänkin olen laittanut liinan sisään ja hyvin viihtyy. Nukahtaa heti liinaan. Periaatteessa ikäraja on 2 vko, mutta kun laittaa jalat tuonne vyön alle, voi kuulemma pitää jo ihan alusta asti pystyssä.