Tekisi mieli mennä jo sänkyyn. Lukea ja olla. Mutta ei voi
Harvoin tulee tällainen olo. Menettekö koskaan järjettömään aikaan sänkyyn?
Kommentit (8)
Loikoilen monta kertaa päivässä sängyssä. Välillä teen toki muutakin. Nytkin makoilen kännykän kanssa sängyssä. Yöpuulle menen kymmenen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Loikoilen monta kertaa päivässä sängyssä. Välillä teen toki muutakin. Nytkin makoilen kännykän kanssa sängyssä. Yöpuulle menen kymmenen jälkeen.
Nuorena liikuimme todella paljon ja ne vähät ajat, mitä olimme kotona, loikoilimme yleensä sängyssä. Sitten muutimme ja tottumukset muuttuivat. Ai niin, ja tulihan niitä lapsiakin...
Usein menen klo 19 jälkeen sänkyyn lukemaan ja olemaan. En nukkumaan vielä silloin, käyn jossain vaiheessa vielä iltapalalla, -pesulla, -pi*ulla.
Vierailija kirjoitti:
Usein menen klo 19 jälkeen sänkyyn lukemaan ja olemaan. En nukkumaan vielä silloin, käyn jossain vaiheessa vielä iltapalalla, -pesulla, -pi*ulla.
Kuulostaa leppoisalta.
Pimeänä vuodenaikana voin mennä jo puoli seiskalta tai seiskalta
En mene, enkä vietä sängyssä muuta kuin nukkuma-ajan. Kroonista unettomuutta sairastavana se on välttämättömyys.
Mä nukun sohvalla lähes joka yö ja nyt oon sohvalla. Ajattelin juuri avata netflixin.
Talvella pimeimpään aikaan menin nukkumaan jo klo 18-19. Nykyään siinä 20-22. Olen tosin masentunut ja aina väsynyt.