Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö Koronavilkkua enää kukaan?

Vierailija
22.03.2021 |

Itseä ärsyttää että kun bluethoot ei ole päällä, niin Koronavilkku lähettää jatkuvasti ilmoituksia ettei ole toiminnassa. En kuitenkaan halua pitää Bluetoothia päällä, sillä kun laitan sen päälle niin se ilmoittaa, että puhelimeni näkyy seuraavissa laitteissa ja laitteisiin on listattu naapurin puhelin ja televisio. Mitä lie naapuri pystyy mun puhelimelta sitä kautta katsomaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollutkaan käytössä.

Vierailija
2/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin sovelluksen jo ajat sitten, ihan turha keksintö

Vierailija
4/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset pitäkö avointa bluetooth yhteyttä päällä laitteissanne!

Vierailija
5/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi koskaan ladannutkaan.

Vierailija
6/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sitä 2 viikkoa kun se tuli uutena sovelluksena ja sitten poistin sen.

Vierailija
7/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on edelleen, niinkuin on ollut jo kuukausia. En ole kyllä huomannut juuri mitään haittaa. Ja nykypäivänä Bluetooth on niin hyvin suojattu puhelimissa, että aikamoinen hakkeri saa olla, että niistä pääsee läpi.

Vierailija
8/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin sen, kun en käy missään ja menen joka tapauksessa epäilyttävistä oireista koronatestiin. En keksinyt mitä hyötyä siitä mun tapauksessa olisi, tyhjentää vaan puhelimen akun hetkessä.

Vierailija
9/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavilkusta on hävinnyt viimeinenkin logiikka, jos sen perusteella muka pitäisi jäädä karanteeniin kun tulee ilmoitus. Kuitenkaan nykyään ei lasketa altistuneeksi jos on ollut maski päällä, mistäs se puhelin sen tietää?

Vierailija
10/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minullakin on tuo sovellus, mutta ei koskaan bluetoothia päällä. Nyt muutaman viikon aikana on alkanut tulla noita ilmoituksia ja olen miettinyt, että pitää varmaankin poistaa koko sovellus. 

Vierailija
11/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin

Vierailija
12/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bää,bää,bää,bää,bää,bää,bää!

Vierailija
13/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin poistin viikonloppuna juuri tuon maanisen puolen tunnin välein tunkevan pakkoilmoituksen takia.

Halusin näytönjaolla katsoa leffaa mutta punainen paskiainen tunki ruutuun koko ajan.

Mitään hyötyä sovelluksesta ei minulle ole. Olin sitä pitänyt siksi että jos itse altistun voin sillä muille ilmoittaa. Kuitenkaan en edes itse saanut ilmoitusta kun oma puolisoni laittoi omaan vilkkuunsa koodin sairastuessaan.

Vierailija
14/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on edelleen, niinkuin on ollut jo kuukausia. En ole kyllä huomannut juuri mitään haittaa. Ja nykypäivänä Bluetooth on niin hyvin suojattu puhelimissa, että aikamoinen hakkeri saa olla, että niistä pääsee läpi.

Miksi se väittää sitten että mun puhelin näkyy naapurin puhelimessa ja telkkarissa?

-ap

Vierailija
15/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se väittää sitten että mun puhelin näkyy naapurin puhelimessa ja telkkarissa?

-ap

Näkyyhän kaikki langattomat verkotkin muille.. eri asia on sitten se, että pystyykö niitä käyttämään. Et ilmeisesti ole koskaan yhdistänyt bluetoothilla mitään laitteita?

Vierailija
16/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Näkyyhän kaikki langattomat verkotkin muille.. eri asia on sitten se, että pystyykö niitä käyttämään. Et ilmeisesti ole koskaan yhdistänyt bluetoothilla mitään laitteita?

Kyllä olen yhdistänyt iPadiin laitteita. Ei siinä mitään erikoisuuksia tarvinut tehdä. Ne toimii sen kanssa automaattisesti.

-ap

Vierailija
17/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän demarivilkkua, se ilmoittaa aina kun demareita on lähellä.

Vierailija
18/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se taustalla tekee mitä tekee, melko vähän se mihinkään vaikuttaa.

Vierailija
19/19 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän demarivilkkua, se ilmoittaa aina kun demareita on lähellä.

Mistä sellaisen saa, minäkin haluan!

T. Kokoomussika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi