Miksi miehet yrittävät keulia kaasugrillillä ja golfbägillä
Harvinaisen epäkiinnostavaa kuinka monta sataa poltinta siinä grillissä on ja kuinka monta kymppitonnia niihin golfvälineisiin on upotettu. Joku kun kehuskelee tuollaisilla leveällä hymyllä, katson ihan tasaisella naamalla, en osaa innostua tai kadehtia. Ihan perusjuttuja, vähän osittain tylsiäkin.
Kommentit (37)
Mun mersussa nopeusmittarin lukema päättyy 260km/h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keistä miehistä mahdat puhua, ap?
Onko taas ihan kaikki miehiet?
Missä luki, että kaikki miehet? Sinä sen keksit.
otsikossa.
Käypä optikolla ja jos näkö on kunnossa, psykiatrilla.
Missä nämä kehuskelevat miehet tulee eteen? Voisin kuvitella ettei kyseessä ole kauhean yleinen ilmiö.
Sivistyneempää kikkelinmittelöä, jota isovehkeisten ja terveen itseluottamuksen omaavien ei tarvitse ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä kehuskelevat miehet tulee eteen? Voisin kuvitella ettei kyseessä ole kauhean yleinen ilmiö.
Junttikaupunkien omakotihelveteissä, joissa on 200 neliön taloja 300 neliön tontilla silmänkantamattomiin.
Niinhän se on joka asiassa on kyseessä sitten grilli, auto, golfbägi tms. En osaa kadehtia koska en arvosta autojakaan niin paljoa että olisin jostain kateellinen.
Sitten jos ilmaisee sen ettei pidä joatain niin heti tulee että oot kateellinen ym. Se muiden kateellisuus on niiden omistajien omassa päässä keksimä harhaluulo kun eivät kestä sitä tosiasiaa ettei kaikilla ihmisillä olekkaan sama maku kuin itsellä.
Mullapa on 8-polttimon kaasugrilli kaikilla mausteilla, herättää kateutta köyhissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keistä miehistä mahdat puhua, ap?
Onko taas ihan kaikki miehiet?
Missä luki, että kaikki miehet? Sinä sen keksit.
Siinä lukee "miehet" ja kysyttiin tarkoitetaanko tällä taas kaikkia miehiä.
Vähän sama kun sanoisin että naiset ovat h u o r i a.
Sehän pitää paikkansa ja lukiko jossain että kaikki naiset?
Ei, vaan ”miksi autot hajoilevat” sisältää tiedon, että silloin tällöin joku auto jossain sanoo poks. Kysymys ei väitä, että kaikki autot koko ajan. Se ei vaadi sanaa ”jotkut” tuottaakseen oikean merkityksen.
ahaa
Miksi naiset ovat h u o r i a ?
Ja autolla ja kellolla ja merkillä hihassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ap on edes ajautunut niiden piireihin?
w t haisee ja kauas
Miksi naiset yrittävät keulia matkustelulla ja suomalaisella lasilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ap on edes ajautunut niiden piireihin?
w t haisee ja kauas
tulee mieleen että ap on golddigger ja pyörii tietynlaisten miesten ympärillä
Pieni korjaus, pienikikkeliset miehet yrittävät keulia. Minä olen omissa intresseissä ihan tyytyväinen siihen kun löytää taas uuden tavan saada huokailemaan puoliso nautinnosta tai vavahtelemaan orgasmin tahdissa. Toisen etu - yhteinen etu!
Vierailija kirjoitti:
Pieni korjaus, pienikikkeliset miehet yrittävät keulia. Minä olen omissa intresseissä ihan tyytyväinen siihen kun löytää taas uuden tavan saada huokailemaan puoliso nautinnosta tai vavahtelemaan orgasmin tahdissa. Toisen etu - yhteinen etu!
Olet koeajanut kaikki nuo keulijat vai mistä tiedät pippelin koon?
Jos maalaa punaiset vauhtiraidat bemarin kylkeen niin syy on sama.Kaikki me tiedämme syyn.
Oikeilla miehillä on hiiligrilli ja aseita, eikä huollaisia hinttitilpehöörejä.
Kyseessä on naapurin mies!