Jos sinut on jätetty ilman selitystä, miten ihmeessä sait itsesi takaisin jaloillesi?
En tarkoita nyt ajankohtaista ghostausta, jossa yleensä muutaman viikon tapailun ja/tai viestittelyn jälkeen toinen katoaa vaan ihan oikeaa ihmissuhdetta, jossa toinen vain katoaa ilman mitään selityksiä.
Kommentit (24)
Ajan kanssa, ei ollut vaihtoehtoa. Toistakymmentä vuotta yhdessä, monta lasta ja mies häipyi kaikkien elämästä kuin tuhka tuuleen. Toinen elämä puolisoineen oli valmiina, mutta järkyttää, miten voi lapset hylätä!
Mut jätettiin 2 vuotta sitten ilman selityksiä yhtenä aamuna 7 vuoden suhteen jälkeen. Selvisin puhumalla - ystäville ja ammattilaisille. Suomen mielenterveysseura tarjoaa ilmaista 5 kerran kriisiterapiaa, se oli minulle pelastus. Samoin sain Valkonauhaliiton kautta maksuttoman 10 tapaamisen setin psykoterapeuttiopiskelijan kanssa, myös se antoi voimaa. Suosittelen kaikille niille, joille puhuminen on toimiva keino jäsentää ajatuksiaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole dramaattinen, enkä herkkä ihminen, joten minun ei tarvitse tehdä mitään "päästäkseni jaloilleni".
Et tainnut kovin paljon rakastaakaan?
Rakkaus on vain neurokemiaa ja tyhmyyttä.
En itse pidä siirappisista rakkauslauluista ja vaaleanpunaisista sydämistä.
Ihan niin kuin rakkauslauluista pitäminen jotenkin liittyisi rakastamiseen.
Rakkaus on vain neurokemiaa ja tyhmyyttä.
En itse pidä siirappisista rakkauslauluista ja vaaleanpunaisista sydämistä.