Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettikirppiksen häippäävät ostelijat

Titu
22.03.2021 |

Mitä ihmeen raivostuttavia otuksia ovat nettikirppareilla (tori.fi, huutonet) esiintyvät, valitettavasti useimmiten naispuoliset, ostajiksi ilmoittautuvat ja samantien häippäävät henkilöt? Liekö samoja tyyppejä, jotka häikäilemättömästi tilaavat verkkokaupoista kasoittain tavaraa ja koko ajan palauttavat niitä - mahdollisesti jo kertaalleen vaatteita käytettyään? Yhtä lailla ostelevat kaupoista ja härskisti käyttävät palautusmahdollisuutta, kun ei ollut alunperinkään tarkoitus vaatetta tms pitää. Pysykää poissa hoodeilta, jollei sitä mitätöntä kymppiä tai kahta lopulta löydy, että voisi pitää sanansa eikä vain häipätä bittiavaruuteen. Halveksuttavia olioita!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä tuolla ghostaamisella on sen kanssa, että palauttelee kaupasta hankkimiaan tavaroita? 

Kannattaisko sun ehkä vähän rauhoittua? 

Vierailija
2/8 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista virtuaalista shoppailua, jossa hetkeksi innostuu ja sitten unohtaa koko jutun. 

TAkaraja, mihin asti odotat rahaa tilillesi ja sen jälkeen varaus loppuu jos rahaa ei tule. Ei tuo sen vaikeampaa ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen toita tulee roskalavaryhmässä vastaan. En ymmärrä miksi pitää saakeli varata jotain jos ei ole pienintäkään aikomusta tulla hakemaan tavaraa. Varsinkin, jos jonossa on useita muitakin kiinnostuneita. 

Vierailija
4/8 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen noin maks tunnin viestiin vastaamista. Jos ei mitään kuulu, niin tarjoan seuraavalle. 

Vierailija
5/8 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoituksessani jo ilmoittanut, että eka hakija saa tuotteen. En ota varauksia joten riesa minimoituu.

Vierailija
6/8 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kieltämättä ärsyttävää. 

Sain itse noin 10 kyselyä tavarasta, jota olin myymässä. Yleensä se viesti oli "onko vielä myynnissä". Vastasin, että on. Sen jälkeen ei tullut enää viestiä. 

Itse ratkaisin asian niin, että ilmoitin jokaiselle tämmöiselle, että tuote mene nyt jollekulle muulle, jos et vastaa tämän illan aikana. 

TIetysti on aina näitä selittelijöitä, jotka sanovat että koira kuoli ja lapsi joutui sairaalaan ja haluaisin tuotteen, mutta pääsen vasta ensi viikolla hakemaan ja palkkakin tulee vasta silloin. Näille en varaa tuotetta.

Vierailija
7/8 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä tuolla ghostaamisella on sen kanssa, että palauttelee kaupasta hankkimiaan tavaroita? 

Kannattaisko sun ehkä vähän rauhoittua? 

Miksi sain alapeukkua, kun kysyin vaan mitä tekemistä ghostaamisella on tavaroiden palauttamisen kanssa? Sehän vertautuisi siihen, että joku ostaa sulta tavaran, mutta haluaa parin päivän päästä palauttaa sen. Eikä siihen, että kysyy tavarasta ja sitten ghostaa. 

Vierailija
8/8 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä rasittavaa näiden av, yv, jono-veivaajien ja kysyn mieheltä-tyyppien kanssa. Saako vitosella, jos hinta on 6€. Ei sitten ota, kun ei saa vitosella. Ihania ne, jotka selkeästi ilmoittavat, että ostavat, maksavat heti ja hakevat sovitusti. Näitäkin helmiä joukossa on.

Mutta myös ihmetyttää myyjät, jotka ei viitsi tuotetta kuvatessaan yhtään siistiä niitä, myydään kuraisia saappaita ja ruttuisia vaatteita.

Tai kuvataan tuote karsean sotkun keskellä.

Kirjava on tämä kirppiskenttä. Vieläkin voisi ne säännöt ja toimintamallit olla tiukempia ja selkeämpiä.