Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö valtaosa miehistä pullukoista naisista?

Vierailija
22.03.2021 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Mistä tuollaista päättelet??

Vierailija
2/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Mutta valtaosa naisista on yli normaalipainon eli olosuhteiden pakosta monella miehellä on pullukka nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
4/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pidän, mutta en ole kaikki.

Vierailija
5/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan pidä, mutta valtaosalle sillä ei ole väliä jos nainen on vähän pullukka.

Vierailija
6/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen toosa heiltä löytyy kuin hoikemmilta ;)

Vierailija
7/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse pullukka, niin on toisen pullukan kanssa mukava istua sohvalla, katsoa leffaa ja kerätä massaa.

Jos toinen on normaalipainoinen, niin epäsuhtaahan siinä on. Joutuu kävelyllä odottelemaan kun toinen ei jaksa, täytyy olla eri harrastukset kun toinen ei jaksa ja pysty jne. 

Vierailija
8/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena minä olen kyllä ymmärtänyt että miehet juuri toivovat naisia, joilla on muotoja. Menen itsekin ns. pullukkakategoriaan ja täytyy sanoa, että ei ole ollut miehistä puutetta. Veikkaan että jos laitetaan rinnakkain vaikka bmi 20 ja bmi 30 nainen, niin se muodokkaampi tulee valituksi.

Vierailija
9/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse pullukka, niin on toisen pullukan kanssa mukava istua sohvalla, katsoa leffaa ja kerätä massaa.

Jos toinen on normaalipainoinen, niin epäsuhtaahan siinä on. Joutuu kävelyllä odottelemaan kun toinen ei jaksa, täytyy olla eri harrastukset kun toinen ei jaksa ja pysty jne. 

Eikö homoparit voisi neuloa sukkia ja virkata patalappuja yhdessä.

Vierailija
10/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä ettei, mutta miten se tähän aiheeseen liittyy?

Vierailija
11/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukasta en niin tiedä, mutta muodokas nainen himoittaa vaikka vähän olisi ylipainoakin. Itse olen kohtalaisen atleettinen mies.

Vierailija
12/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä langan laihoista naisista, hieman pullukka taas ei haittaa yhtään.

Meitä miehiä on erilaisia kuten naisiakin, onneksi.

Vierailija
13/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä ettei, mutta miten se tähän aiheeseen liittyy?

Yhteisten harrastusten valintaa

Vierailija
14/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena minä olen kyllä ymmärtänyt että miehet juuri toivovat naisia, joilla on muotoja. Menen itsekin ns. pullukkakategoriaan ja täytyy sanoa, että ei ole ollut miehistä puutetta. Veikkaan että jos laitetaan rinnakkain vaikka bmi 20 ja bmi 30 nainen, niin se muodokkaampi tulee valituksi.

Syy miksi se muodokkaampi tulee valittua

a) jos baarissa alkaa valomerkki lähestyä, ja ei halua lähteä yksin kotiin, se muodokkaampi on varmempi valinta

b) jos itse ei ole hunks muotista, on ehkä järkevämpää hakea samantasoista kumppania

c) kauniit naiset voivat olla liian itsetietoisia ja hankalia

Vierailija
15/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies pitää. Itellä bmi 28. Eipä oo ollut viennistä puutetta.

Vierailija
16/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei pidä kyllä ollenkaan paikkaansa :))))))

Vierailija
17/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jää vastaajilta kertomatta pitävätkö bmi normaalipainon +2~3 kiloo, vai missä painoissa mennään?

Itse painoin 15 kiloa liikaa, niistä nyt tiputtanut 10. Elikkä nyt se +5 kiloa jos lasketaan bmi. Nyt olen alkanut saamaan huomiota miehiltä todella paljon. Sillon +15 en pahemmin. No niin miehet, kertokaahan nyt totuus että pidätte parista liikakilosta, +10 on jo iso ei.

Vierailija
18/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jää vastaajilta kertomatta pitävätkö bmi normaalipainon +2~3 kiloo, vai missä painoissa mennään?

Itse painoin 15 kiloa liikaa, niistä nyt tiputtanut 10. Elikkä nyt se +5 kiloa jos lasketaan bmi. Nyt olen alkanut saamaan huomiota miehiltä todella paljon. Sillon +15 en pahemmin. No niin miehet, kertokaahan nyt totuus että pidätte parista liikakilosta, +10 on jo iso ei.

Kyllä +10 kg on jo iso ei. Itse pidän noin 50-55 kiloisista (max 60 kiloisista), jos naisen  pituus max 160 cm.

Vierailija
19/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa bodarinaisen kanssa. AINA hän on ollut kaunis, mutta kisakireys ei ollut niin mukavaa kun se, että on jotain josta ottaa kiinni. Pehmeys on mukavaa. Ja toki se, että miten määritellään pullukka, on sitten jokaisen omassa mielessä

Vierailija
20/43 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pienempi ongelma jos muotoja ja kiloja on vähän liikaa, kun ettei muotoja ole. Vaimo joskus laihdutti lautavatsan jolloin leveän lanteen ulkonevat lanneluut tuntui kovilta, kun itse oli hoikka ja  urheilullinen. En Tykännyt yhtään, sopivasti pitää olla pehmeyttä ettei luut kolise vastakkain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi