Saatteko auki tuota Autopaketti Ruotsin-laivaan -avausta?
Mä en. Herjaa heti, että keskustelu on tilapäisesti pois käytöstä tms. Kiinnostaisi, kun on mun avaus ja siihen on tullut uusi vastaus...
Kommentit (8)
Hinnat hirvittää... (n. 500 euroa Helsinki-Tukholma-Helsinki)
Heinäkuu on jo aika varattua, että enpä ainakaan myöhemmäksi enää jättäisi.Jos satut omistamaan club silja-kortin, niin nyt on erikoistarjoukset autopaketteihin.Itse varasimme kesäkuuhun ja Hel-Sto maksaa edestakaisin 366¬.Joten jos et ole clubilainen, niin kannattaisiko harkita liittymistä?-3-
Siljalla tietty mielummin menisin, mutta jotkut matkat on Vikingillä halvemmat, joten en vielä ollut päättänyt.TAidankin liittyä heti clubiin. Säästöä tulee yli 100 euroa. Kiitos, ihana ihminen ja ihana palsta!!!
Että älä sitten pety, mutta tarjoukset ovat eri hintaisia eri tason asiakkaille. Eli jos nyt vasta hommaat kortin olet Bronze-tasolla ja ei varmaan ole ihan noin halpa.Mutta jos maksat matkasi 28 vrk aikaisemmin niin saat ennakkovaraajan edun joka on 15 %.
Ja tosiaan en teidä, pitääkö odotella tuota kortin postittamista vielä 4 viikkoa, ennen kuin edut saa käyttöön. JOten taisin iloita vähän liian aikaisin...
Monilla liitoilla on noita alennuspaketteja (minä esim varasin kesäksi autopaketin oman liittoni alennusnumerolla). Myös autoliitto antaa alennusta.
Täytyypä selvittää liiton tilanne! Muita hyviä ideoita?
7 vastausta siinä näkyisi olevan, mutta eipä näy.Mutta mitä sä siitä olit kysynyt? Minulle ajankohtainen aihe..