Olenko kauhea ihminen?
Eli siis yhdellä keskustelupalstalla aloin juttelemaan miehen kanssa, ja selvisi että hän on varattu. Koska hän vaikutti mielestäni niin mukavalta jne, ja todella kaipasin piristävää juttuseuraa, niin en lopettanut juttelua siihen. Ajattelin siis että voin jutella arkipäiväsistä asioista/ystävystyäkkin kenties jne.
En ole aiemmin jutellut näin paljoa seurustelusuhteessa olevan vastakkaisen sukupuolen kanssa jne, joten olenko kamala ihminen? Kun se keskustelupalsta missä tutustuttiin, on sellainen että moni hakee sieltä seuraa, mutta ei kaikki. Jutellaan ihan arkipäiväisiä asioita, ja tiedän että hän on varattu eikä sen suhteen ole mtn epäselvyyttä. Itse olen sinkku ja haluaisin myös suhteen, mutta en tietenkään tästä miehestä.
Kommentit (5)
Mulla on aina ollu tosi korkee moraali, ja en tiedä siis onko kertonut että tutustunut muhun tms. Mutta siis periaatteessa en ole vastuussa muiden suhteesta, mutta en myöskään oo ihminen joka testailisi viehätysvoimaa varattuihin tms, näitäkin nähty.
Tee itsenäisesti omat päätöksesi.Ne eivät ole keneläkään muulta pois. Kukkan ei sinun elämää ole elänyt,eikä tule elämään.Joten päätöksesi on sinun ei muiden ihmisten.
Et oo, kaikilla vaan ei ole niin korkea moraali että välittäisivät yhtään siitä jos toinen on varattu...