Mitä vaippa merkkiä suosittelette vauvalle?
Kommentit (13)
Älä edes ajattele hankkivasi lapsia, ennen kuin käyt koulusi. Aloita peruskoulusta.
Osta ainakin paria eri merkkiä valmiiksi, jos tulee iho oireita niin vaihdat toiseen, pampers ja libero on ulee ne joista jompikumpi käy.
miksi minä vauvalle mitään suosittelisin. Ei sillä ole ostovoimaa, eikä edes ymmärrä....
Vierailija kirjoitti:
miksi minä vauvalle mitään suosittelisin. Ei sillä ole ostovoimaa, eikä edes ymmärrä....
"Ostahan kuule vauva pamperseja, niihin on mukavampi kusta ja paskoa"
Libero Touchista olen itse tykännyt eniten. Mutta en ole kyllä huomannut vikaa missään muussakaan.
Vierailija kirjoitti:
Libero Touchista olen itse tykännyt eniten. Mutta en ole kyllä huomannut vikaa missään muussakaan.
Nää aikuisten vaipat ovat ihan oma lukunsa.
Meidän vauvalla on ollu käytössä lupilun (lidlin) vaipat melkein alusta asti (nyt on käytössä jo koon 4 tarra- ja housuvaipat) ja ollaan kaikki, ml. vauva ja vanhempien kukkaro, oltu niihin tyytyväisiä. Ihan alussa käytettiin niitä ilmaispaketeista ja neuvolasta saatuja liberoja ja pamperseja, mutta pampersit muistaakseni haisi hieman oudoilta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän vauvalla on ollu käytössä lupilun (lidlin) vaipat melkein alusta asti (nyt on käytössä jo koon 4 tarra- ja housuvaipat) ja ollaan kaikki, ml. vauva ja vanhempien kukkaro, oltu niihin tyytyväisiä. Ihan alussa käytettiin niitä ilmaispaketeista ja neuvolasta saatuja liberoja ja pamperseja, mutta pampersit muistaakseni haisi hieman oudoilta.
Saako lidlistä vain tytöille suunnattuja vaippoja vai onko siellä myös lukuli vaippoja pojille?
Pampers baby dry