Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmaisevin keskustelun katoaminen, jonka tiedät?

Vierailija
21.03.2021 |

Itseäni vähän hirvittää se, kun täysin harmittomat avaukset katoavat. Minkä avauksen katoaminen on kauhistuttanut sinua eniten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Skotlannin nummien linna -keskustelu

Vierailija
2/7 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin 45 min perustellakseni miehiä koskevia tasa-arvo-ongelmia, joita Suomessa esiintyy.

15 min ja aloitus oli poistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytin 45 min perustellakseni miehiä koskevia tasa-arvo-ongelmia, joita Suomessa esiintyy.

15 min ja aloitus oli poistunut.

Mä taas kirjoittelin hyvän vastauksen sohvalla makaavaan, haisevaan kaljankittaajamieheen liittyen ja kun olin sen postannut niin bam, sivu poistettu. Kohderyhmä ei saanut koskaan viestiäni.

Siis eikö hikistä, haisevaa kaljamahamiestä, joka kaataa kaljaa kurkusta alas, saa arvostella yhtään? Miehet lopettakaa ettekö tajua kuinka kamalalta ensinnäkin käryätte?

Vierailija
4/7 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituminen, käpykakku, hyi v mikä v ja muut AV:n klassikot.

Vierailija
5/7 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan yleisesti, kun kaikki hauskat ja mielikuvitukselliset aloitukset pitää poistaa. Täällä saa puhua vapaasti vain arkisista "mitä laittaisi ruoaksi" tms. jutuista.

Vierailija
6/7 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vaan yleisesti, kun kaikki hauskat ja mielikuvitukselliset aloitukset pitää poistaa. Täällä saa puhua vapaasti vain arkisista "mitä laittaisi ruoaksi" tms. jutuista.

Tämä on ihan totta! Esim. Anna Karanteniina poistettiin alunperin hetkeksi, liekö botti asialla ja ihmismode palauttanut ketjun luettavaksi. Mutta useimmiten ne vaan katoavat bittiavaruuteen.

Vierailija
7/7 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmivimpia ovat olleet ehkä ne, joissa on puhuttu tai mainittu enemmän kuin yhden lapsen tekemisestä. Yksikin on mielestäni siinä ja siinä, useampi on jo karmea painajainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi